Gå til innhold

Revmatikere og regn i Bergen?

Petal

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi bor i Trondheim og vurderer å flytte til Bergen. Noen som har bodd flere steder i landet og kan si noe om -og eventuelt hvordan- været påvirket formen?

Hele familien og alle våre venner bor i Bergen så om vi ikke flytter blir det eventuelt kun for helsas skyld.

Noen innspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest mandolina

Jeg kjenner flere som er flyttet fra Bergen pga helsen.

De har revmatiske sykdommer, og har fått mer stabil helse etter at de flyttet til Østlandet.

En av dem er faktisk nettopp flyttet tilbake til Bergen pga familieforhold, og h*an er blitt mye dårligere på kort tid.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker det når det blir værskifter og jeg bor i Trondheim. :o) I høst har jeg hatt en del runder med vonde knær og albuer ja.

Om det hadde vært verre i Bergen? Ikke sikkert. Jeg reagerer i alle fall mest på selve værskiftet og i Bergen er det vel lavtrykk stort sett hele tiden? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...