Gjest Normalvektig Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg har en BMI på ca. 21 og er fornøyd med fasongen og vekten. Men på kontroll på sykehuset for min tarmsykdom, sa legen at jeg burde legge på meg litt. Han mente at jeg er for tynn. Definerer man ikke normalvekt for BMI mellom 18 og 25? Synes dette var litt snålt, jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
citygirl Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Kanskje du har en beinbygning som gjør at du ser litt "skranglete" ut selv om du er normalvektig - din BMI er hverfall innenfor det vi regner som normalvekt. Hvis du trives, og godt ernært med din tarmsykdom hadde jeg ikke brydd meg noe om dette. Hvis din tarmsykdom gjør næringsopptaket ditt nedsatt og du kanskje mangler næringstoffer, burde legen henvise deg til en ernæringsfysiolog. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest issska Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 spørs på kroppsbyningen din. En venninne av meg ser beinete og syk ut med bmi under 24. Selv får jeg høre "ikke gå ned mer nå" når bmi går ned mot 23 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg har hørt at 20-25 er normalvektig. Er selv 21,5. Har nok en del muskler ettersom jeg alltid har løftet på det meste. MEN er IKKE tynn. Men forskjellige folk har forskjellige meninger. Sikkert bare en lege som liker fyldigere damer:-) Det viktige er at du lever sundt. Og det vet du jo best selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.