Gå til innhold

Den kjedeligste julegaven du har fått fra din kjære?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• tzatziki1365380058

8

• MillaMy

7

• Babette

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen

"Et år fikk jeg en badevekt. Da trodde svigermor at jeg skulle bli skikkelig fornærmet. Men jeg hadde ønsket meg en ny, så jeg ble veldig glad. "

Ja, det kommer jo helt an på hva man har ønsket seg og ikke minst også hvor "ferskt" forholdet er. Når man kjenner hverandre bedre, kan man lettere gi den type gaver.

Men akkurat det der med svigermors forventing om å bli fornærmet var i bakhodet mitt da jeg for litt siden kjøpte meg badevekt istedenfor å ønske meg det til jul: Jeg ville ikke at hun skulle tenke at dette sikkert var et hint fra mannen min om at nå måtte jeg passe bedre på vekta! ;-)

He he, svigermødre er en egen rase, enten de nå tror vi blir fornærmet, eller vi frykter at de skal tenke sånn :-)

tzatziki1365380058

Jeg hadde nok tatt det penere om jeg fikk den nå :-)

Det kommer veldig an på om man har ønsket seg en ting eller ikke også.

Et år fikk jeg en badevekt. Da trodde svigermor at jeg skulle bli skikkelig fornærmet. Men jeg hadde ønsket meg en ny, så jeg ble veldig glad. (Ikke er jeg for tynn lenger heller, så jeg har ikke noen komplekser for vekta mi)

Jeg ønsker meg sjelden sånne husting, egentlig, siden jeg har en barnslig forestilling om at det er urettferdig at jeg får ting til huset, som vi begge bruker, mens han får nytt skiutstyr eller noe sånt. Enda det er jeg som irriterer meg over manglende dustbustere og sånt. Han gir relativt blanke i det...

Men du - når jeg har deg her: Har dårlig samvittighet for den "runden" jeg gav deg og Amber inne på samliv eller sex for temmelig lenge siden. Unnskyld! Skal ikke si at jeg ikke mente det, for det gjorde jeg jo, da - men burde absolutt holdt det for meg selv. Huff! Jeg pleier ikke å være så på trynet ufin.... (ligger veldig lavt akkurat nå...)

Gjest Princess Peach

Gå og heng deg tenkte jeg med en gang :) Kan bruke en 30 meters skjøteledning til det vel?

Ja, det var det jeg tenkte på også, men hvorfor gir kjæresten en sånn gave til dama si? Snodige greier.

Annonse

Jeg husker et år hele familien var samlet. Da ga jeg ham en skikkelig dårlig fotballvideo fra VM to år før. Han ble skikkelig forvirret og slet med å se glad ut, he he.. Litt dårlig gjort da :o)

Etterpå fikk han den ordentlige gaven :o)

Ja, det var det jeg tenkte på også, men hvorfor gir kjæresten en sånn gave til dama si? Snodige greier.

Han har enkelt og greit truffet ei som er yngre, vakrere og rikere, og da er jo det en enkel måte å kvitte seg med kjærringa på :)

Jeg husker et år hele familien var samlet. Da ga jeg ham en skikkelig dårlig fotballvideo fra VM to år før. Han ble skikkelig forvirret og slet med å se glad ut, he he.. Litt dårlig gjort da :o)

Etterpå fikk han den ordentlige gaven :o)

Og det var? Nyskjerrig nå...

Gjest Ulvinnen

Jeg ønsker meg sjelden sånne husting, egentlig, siden jeg har en barnslig forestilling om at det er urettferdig at jeg får ting til huset, som vi begge bruker, mens han får nytt skiutstyr eller noe sånt. Enda det er jeg som irriterer meg over manglende dustbustere og sånt. Han gir relativt blanke i det...

Men du - når jeg har deg her: Har dårlig samvittighet for den "runden" jeg gav deg og Amber inne på samliv eller sex for temmelig lenge siden. Unnskyld! Skal ikke si at jeg ikke mente det, for det gjorde jeg jo, da - men burde absolutt holdt det for meg selv. Huff! Jeg pleier ikke å være så på trynet ufin.... (ligger veldig lavt akkurat nå...)

Så hyggelig at du ber om unskyldning for den runden! Sånt setter jeg stor pris på :-)

Jeg skal også gjøre amber oppmerksom på det, om hun ikke ser det selv.

tzatziki1365380058

Jeg tenkte at hun trengte gardintrapp for å rekke opp til ham, og skjøteledning fordi hun helst skulle skjøtet seg selv litt lenger. Altså at hun var lita.

I så fall synes jeg det var en søt gave, men aner ikke om min fortolkning er rett.

Gå og heng deg - varianten synes jeg ikke var spesielt søt....

Gjest Princess Peach

Jeg tenkte at hun trengte gardintrapp for å rekke opp til ham, og skjøteledning fordi hun helst skulle skjøtet seg selv litt lenger. Altså at hun var lita.

I så fall synes jeg det var en søt gave, men aner ikke om min fortolkning er rett.

Gå og heng deg - varianten synes jeg ikke var spesielt søt....

Gå og heng deg var det første jeg tenkte på iallfall.

Annonse

tzatziki1365380058

Så hyggelig at du ber om unskyldning for den runden! Sånt setter jeg stor pris på :-)

Det verste er at det går ikke an å la være å like deg, heller....nå som jeg har fulgt litt bedre med i det siste.

Jeg hater å ta feil :)

Åh, jeg ønsker meg faktisk en sånn "dustbuster", jeg. Hadde bare helt glemt det..."skriver på listen"

Men så er det definitivt ikke første jula, og ikke skal vi feire med noen av våre foreldre heller.

Ja, jeg bruker vår hver eneste dag!

tzatziki1365380058

La nettopp inn en melding til Amber, den gjelder jo dere begge.

Har tenkt på det lenge, og nå er det endelig gjort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...