Gå til innhold

Den kjedeligste julegaven du har fått fra din kjære?

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri fått en kjedelig julegave, tror jeg. Tvert om. Han overrasker stadig. Ett år fikk jeg en pen innpakket ringeske (det så jeg jo lett på formen), og da jeg pakka opp og åpna esken, lå det en turkis plastøredobb inni.

(Han hadde selvsagt noe mye bedre på lur - uten at jeg husker hva ...)

Fortsetter under...

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• tzatziki1365380058

8

• MillaMy

7

• Babette

5

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Jeg fikk engang, av en ex, en sånn duppedings som napper legghår! :-I Ikke det at det var så kjedelig, men tilgjegjeld var det jo ganske fornærmende da..For det første har jeg ikke særlig hårete legger, for det andre så ham dem aldri hårete...Og den var helt ubedt!

Minner meg litt om den julen min far ga min slanke, men noe kompleksfylte, mor badevekt...Det var like før skilsmissen...;-P

Jeg ble glad da jeg fikk strykejern, jeg.

Leser nedover tråden og syns det er mange som virker misfornøyde.

Hvor enkelt er det å gi gaver til kona som "har alt", når hun kanskje heller ikke har sagt noen ønsker til mannen? Og omvendt. Det er ikke såå lett å finne på noe.

Hvorfor er det så ille å få husholdningsartikler? Menn flest pleier å bli kjempeglade når vi gir dem verktøy f eks.

Jeg kan forøvrig ikke huske noe jeg har fått av verken eks-mann eller samboer som jeg ikke har blitt glad for.

:-)

Hvor enkelt er det å gi gaver til kona som "har alt", når hun kanskje heller ikke har sagt noen ønsker til mannen? Og omvendt. Det er ikke såå lett å finne på noe.

Hvorfor er det så ille å få husholdningsartikler? Menn flest pleier å bli kjempeglade når vi gir dem verktøy f eks.

Jeg kan forøvrig ikke huske noe jeg har fått av verken eks-mann eller samboer som jeg ikke har blitt glad for.

Synes du _mange_ er misfornøyde? Jeg synes tvertimot at de fleste har vært fornøyde, jeg.

Jeg ville ha blitt kjempeglad for en kjøkkenklut fra min kjære. Gaver er vel ikke noe man kalkulerer med, slik unger krysser av på ønskelista?

Ikke rart mannfolka synes det er vanskelig å finne noe, når konene er så utakknemlige, kresne og kravstore som denne tråden kan tyde på.

Jeg er ikke spesielt kravstor eller kresen, men jeg er litt opptatt av at gaver skal være litt personlige. Og det gjelder uansett hvem de er til. Å kjøpe noe bare for å kjøpe er tull og bortkastede penger.

Annonse

Kjedligste, kan ikke finne noen som passer under det navnet, for han er svært, svært flink til å finne på gaver.

Kanskje kommer det siden?

Men han elsker å handle og gi gaver, og liker ikke å kjøpe noe sammen til huset, nei, han må kjøpe noe av seg selv til meg og gjerne hos gullsmeden.

Av han får jeg ting som dyre ansiktskremer, fine spenner og klyper til håret, øreringer, ringer, klokke osv.

Og så har han med noen brente mandler, en flaske vin, en flaske martini ol i ny og ne.

Jepp, jeg er heldig :)

Synes du _mange_ er misfornøyde? Jeg synes tvertimot at de fleste har vært fornøyde, jeg.

Nei ok, det var kanskje litt feil. Noen var misfornøyde, mange fornøyde.

Så jeg trekker ordet "mange" tilbake, og skriver "noen" isteden.

Det er vel heller det at jeg som regel forundres av at noen ikke liker å få husholdningsartikler, og i forundrelsen så blir det til "mange" i hodet mitt. ;-P

Takk for rettelsen. .-)

Verktøy = hobby.

Jeg hadde blitt veldig glad for hobbyutstyr, men ser ikke på husarbeid som en hobby.

Annonse

2 stk skjeer fra farmor.

samler på hardanger bestikk og har alltid fått en hel eske (6stk) men i fjor tror jeg de porsjonerte det opp og ga kunn to skjeer til hver

Alltid fått en hel eske! Oi. Men da har du vel snart tolv av hver da? Synes det er fint å få to jeg da. Men jeg har ikke mye sølv.

Verktøy = hobby.

Jeg hadde blitt veldig glad for hobbyutstyr, men ser ikke på husarbeid som en hobby.

Ikke enig.

Verktøy=pusse opp, bygge ut, sage ved, lage innretninger til huset. Noe som kommer alle til gode.

Det kan såklart og være hobby, men ikke nødvendigvis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...