Gå til innhold

Hvilken IKEA er best?

Anbefalte innlegg

Der er jeg veldig enig. Både Smart Club og IKEA er steder jeg gjerne drar til alene (eller mannen min gjør det).

Det går veldig greit - spesielt når vi vet hva vi skal ha, og det er bare å dra for å få sanka det inn (gjelder spesielt for mannen min, da, hehe.)

He he, kjenner igjen den der med "sanka det inn"! ;-)

Deilig å slippe å være flere når det går an, og ekstra deilig når man er den som i det hele tatt slipper å dra og handle;-)

Jeg kjenner ei som er helt kriminell på det at mann OG BARN må være med på alt som finnes av shopping. Mannen hennes har bare resignert...

Og vedr kjøp av barneklær: Jeg kan godt forstå at større barn vil ha et ord med i laget her, og uansett alder må barn som oftest være med for å prøve sko. Men selv da hun hadde barn i 5-6-årsalderen mente hun det var "helt nødvendig" at barna ble med og prøvde klær "for å se om de passet".

Ikke rart folk sliter seg ut! ;-)

Min svigerfar snakket om barndommens bilturer som "søndasfensgelet" - da SKULLE familien ut og kjøre bilturer fordi det var så stas å eie bil. Lurer på om sønnene til ovennevnte dame kommer til å omtale shoppingsenrrene som "lørdagsfengselet";-)

Fortsetter under...

Kan du fortelle meg hvordan denne Carl Ivar testen er? Høres morsomt ut :-)

Det var de tre spørsmålene i parentesen, dog er jeg litt usikker på det siste.

Hun bare flettet det inn i en mail, og fikk hun feil svar, var det over og ut med fyren.

(Hva var feil svar? Vel, hun var definitivt ikke Frp'er...)

Fikk hun riktig svar, var det videre til Ikea-testen.

He he, kjenner igjen den der med "sanka det inn"! ;-)

Deilig å slippe å være flere når det går an, og ekstra deilig når man er den som i det hele tatt slipper å dra og handle;-)

Jeg kjenner ei som er helt kriminell på det at mann OG BARN må være med på alt som finnes av shopping. Mannen hennes har bare resignert...

Og vedr kjøp av barneklær: Jeg kan godt forstå at større barn vil ha et ord med i laget her, og uansett alder må barn som oftest være med for å prøve sko. Men selv da hun hadde barn i 5-6-årsalderen mente hun det var "helt nødvendig" at barna ble med og prøvde klær "for å se om de passet".

Ikke rart folk sliter seg ut! ;-)

Min svigerfar snakket om barndommens bilturer som "søndasfensgelet" - da SKULLE familien ut og kjøre bilturer fordi det var så stas å eie bil. Lurer på om sønnene til ovennevnte dame kommer til å omtale shoppingsenrrene som "lørdagsfengselet";-)

Ja, du kan så si. Stakkars familie. :-)

Jeg ville desidert valgt Furuset, for den på Slependen har blitt ALTFOR diger, den er derfor ukoselig og man blir bare sliten og går seg bort og får klaustrofobi av den.

Jeg drar alltid til Furuset nå, dersom jeg må til IKEA, selv om det er dobbelt så langt.

Jeg ville desidert valgt Furuset, for den på Slependen har blitt ALTFOR diger, den er derfor ukoselig og man blir bare sliten og går seg bort og får klaustrofobi av den.

Jeg drar alltid til Furuset nå, dersom jeg må til IKEA, selv om det er dobbelt så langt.

Hihi, det må være første gangen jeg har hørt IKEA Furuset omtalt som koselig =)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...