morsan Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Jeg ville mye heller hatt ds m/mario enn abonnement på Dagens Næringsliv!! Og jeg er MYE eldre enn 26! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Hva er vitsen med å bli voksen og kjedelig da? DN er jo ikke akkurat verdens morsomste avis da... Det skal være visstt og sikkert! :-) Husker da jeg var i speider'n at vi fikk som et tips å tørke gummistøvlene ved å krølle sammen avispapir og dytte oppi støvel'n. Jeg har nå skjønt at det var helt feil å bruke leiravisa til denslags, da Dagens Næringsliv er den desiderte tørreste. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Det skal være visstt og sikkert! :-) Husker da jeg var i speider'n at vi fikk som et tips å tørke gummistøvlene ved å krølle sammen avispapir og dytte oppi støvel'n. Jeg har nå skjønt at det var helt feil å bruke leiravisa til denslags, da Dagens Næringsliv er den desiderte tørreste. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Selvfølgelig kan du ønske deg det! ) Jeg tror jeg var 18 da jeg fikk snowracer av eksen til jul. Var vel 28 da jeg fikk bilbane. ;o) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Jeg ønsker meg det samme, og jeg er 28. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. november 2006 Skrevet 28. november 2006 Jeg ønsker med også Ds, rosa må vite ;o) Jeg er 31. Åååå, finnes den i rosa!? Det mååå jeg bare ha! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Han kan få den når du er lei av den Det blir nok slåssing om spillingen ja! 0 Siter
Speak Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Man skal ønske seg det man vil glede seg over etterpå. Om du liker dette spillet, så ønsker du deg det. Gubben på 40 ønsker seg PS2 spill, så jeg har bestilt det til han. Ikke gjør det vanskeligere enn det det er. Jeg abonerte på Donald fram til jeg var over 20. Mange kommentarer, men ettersom jeg likte å lese det, så kjøpte jeg det. Enkelt og greit. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Jeg ønsket meg Buzz (playstation) til 34-årsdagen min. Og Singstar til jul året før. ) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 :-) Det er vel lov å være barnslig. Satser på at innen jeg er klar for gamlehjem har Nintendo kommet med Nintendo oldies: altså en litt større utgave, og med store knapper osv.. hehe Haha, akkurat det nevnte mannen min i forgårs. At når vi blir gamle, er det Nintendo og playstation på alle gamlehjemmene, og allsang til åttitallshits. ) 0 Siter
Gjest kvitsymra Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 He he. Mario eg kjempe kjekt! Dette er en mamma på 33 som skriver. :c) 0 Siter
Gjest moro_med_mario Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Haha, akkurat det nevnte mannen min i forgårs. At når vi blir gamle, er det Nintendo og playstation på alle gamlehjemmene, og allsang til åttitallshits. ) Det _har_ kommet Nintendo for gamlinger! Så nettopp innslag på tv2 der de gamle prøvde Nintendos tennis simulator. De sto og hoppet og slengte på armen foran tv :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.