Gå til innhold

barnslig juleønske?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er vitsen med å bli voksen og kjedelig da? DN er jo ikke akkurat verdens morsomste avis da...

Det skal være visstt og sikkert! :-)

Husker da jeg var i speider'n at vi fikk som et tips å tørke gummistøvlene ved å krølle sammen avispapir og dytte oppi støvel'n. Jeg har nå skjønt at det var helt feil å bruke leiravisa til denslags, da Dagens Næringsliv er den desiderte tørreste.

Det skal være visstt og sikkert! :-)

Husker da jeg var i speider'n at vi fikk som et tips å tørke gummistøvlene ved å krølle sammen avispapir og dytte oppi støvel'n. Jeg har nå skjønt at det var helt feil å bruke leiravisa til denslags, da Dagens Næringsliv er den desiderte tørreste.

:D

Annonse

Man skal ønske seg det man vil glede seg over etterpå. Om du liker dette spillet, så ønsker du deg det.

Gubben på 40 ønsker seg PS2 spill, så jeg har bestilt det til han.

Ikke gjør det vanskeligere enn det det er.

Jeg abonerte på Donald fram til jeg var over 20. Mange kommentarer, men ettersom jeg likte å lese det, så kjøpte jeg det. Enkelt og greit.

:-) Det er vel lov å være barnslig. Satser på at innen jeg er klar for gamlehjem har Nintendo kommet med Nintendo oldies: altså en litt større utgave, og med store knapper osv.. hehe

Haha, akkurat det nevnte mannen min i forgårs. At når vi blir gamle, er det Nintendo og playstation på alle gamlehjemmene, og allsang til åttitallshits. :o)

Gjest moro_med_mario

Haha, akkurat det nevnte mannen min i forgårs. At når vi blir gamle, er det Nintendo og playstation på alle gamlehjemmene, og allsang til åttitallshits. :o)

Det _har_ kommet Nintendo for gamlinger! Så nettopp innslag på tv2 der de gamle prøvde Nintendos tennis simulator. De sto og hoppet og slengte på armen foran tv :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...