jarvo Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 I etterkant av de siste gangene jeg har trent intervaller har jeg opplevd å få synsforstyrrelser. Disse har oppstått etter at jeg har kommet hjem og har dusjet og roet meg. Den siste gangen følte jeg til og med at jeg fikk problemer med å uttrykke meg, dvs hadde problemer med å få fram ordene når jeg snakket. Det varte bare en kort stund, men opplevdes lilkefullt ganske skremmende. Er ellers ikke plaget av migreneanfall, eller har andre symptomer. Er i brukbar fysisk form da jeg trener regelmessig og var til legesjekk for ca et halvår siden der alle prøver var normale og fine. Jeg er 32 år. Hva kan dette skyldes, og er dette noe jeg bør ta alvorlig og gå videre med? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drizzle Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg syns du skal sjekke ut synsforstyrrelsene dine, hos optiker, lege eller nevrolog, spesielt med tanke på at du også har hatt forbigående vanskeligheter med å snakke. Kanskje hadde et MR-bilde av hodet vært aktuelt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Beklager at jeg svarer noe sent, men likevel: Uansett hvor hardt man trener skal man ikke ha synsforstyrrelser og samtidig ha taleproblemer. En generell helseundersøkelse med blodprøver osv. igjen er nødvendig og jeg ville ha følt meg trygg hvis en spesialist i neurologi også undersøkte deg. Inntil det er gjort bør du trene med lavere intensitet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.