Gå til innhold

Lager dere julelkalender til noen? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ah, ikke verre nei..Jeg husker visst dårlig.

Jeg leste alle trådene, og syntes det var hyggelig og alt det der, men når de var hadde jeg vist glemt.

:-)

Hehe, I don't blame you ;-)

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

24

• jubalong70

5

• candyqueen_83

4

• pekkaline

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg lager julekalender til meg selv, og selv om den er veldig gjennomtenkt er den ikke så konsekvent at jeg må åpne en pakke hver eneste dag.

Det blir mer til at jeg åpner 6-12 pakker i helgene, og til en og annen fotballkamp.

Ikke henger pakkene på veggen heller. De står fordelt på sixpacker i kjøleskapet.

Juleøl er det eneste positive med jula!

Skrevet

I fjor lagde jeg ølkalender til mannen, 24 øl en for hver dag :) Det var litt øl utenom det vanlige, målet var egentlig 24 importerte øl han ikke hadde smakt, men er man øldrikker så er man... Han ble helt ekstatisk selvsagt og har stor tro på at jeg kommer til å gjøre det samme i år, så jeg må vel ut å handle øl i morgen. Jeg har ikke gjort det før, men syns dette var en lettvin måte å gjøre det på og han trengte og fortjente en fin og avslappende førjul i fjor.

Lurer på om ikke jeg skal gjøre det samme til en venninne av meg, hun fortjener virkelig å bli gjort litt stas på. hmmm, takk for at du satt meg på tanken. :)

Skrevet

Mannen min kom med et ønske i dag om kalender. Joda, ei kasse pils! En til hverdag :) *Måtte smile da*

Skrevet

I fjor lagde jeg ølkalender til mannen, 24 øl en for hver dag :) Det var litt øl utenom det vanlige, målet var egentlig 24 importerte øl han ikke hadde smakt, men er man øldrikker så er man... Han ble helt ekstatisk selvsagt og har stor tro på at jeg kommer til å gjøre det samme i år, så jeg må vel ut å handle øl i morgen. Jeg har ikke gjort det før, men syns dette var en lettvin måte å gjøre det på og han trengte og fortjente en fin og avslappende førjul i fjor.

Lurer på om ikke jeg skal gjøre det samme til en venninne av meg, hun fortjener virkelig å bli gjort litt stas på. hmmm, takk for at du satt meg på tanken. :)

Oi, tøft. Hadde vært noe for samboeren også. :-) Men pakker du inn alle flaskene da og henger de opp, eller gjør du det på en annen måte? :)

Skrevet

Jeg skulle veldig, veldig gjerne laget en til kjæresten, men har ikke hatt hverken råd eller tid =/

Elsker sånt.

Skrevet

Jeg har lagd julekalender til mamma (er jo forferdelig urettferdig at mammaer nesten aldri får julekalendre) og til samboer'n min.

Mamma får en del små pakninger med hudkrem, såpe etc, og litt godteri og julepynt.

Samboer'n får sokker (kjempespennende, ja...) film på dvd, brennbare dvd-plater, stearinlys, godteri... + en og annen kjedelig husholdningsting som vi sikkert trenger:)

Ble så flott atte!

Skrevet

Oi, tøft. Hadde vært noe for samboeren også. :-) Men pakker du inn alle flaskene da og henger de opp, eller gjør du det på en annen måte? :)

I fjor pakket jeg de inn i samme eske merket korkene med lapper med tall.

Det var mest praktisk sånn. Men jeg tar gjerne i mot gode ideer på hvordan dette kan gjøres.

Før han gikk på jobb kikket han på hva slags øl det var og satt den i kjøleskapet, så gledet han seg hele dagen til å smake på nytt øl når han kom hjem fra jobb.

Jeg tjente mange bonuspoeng for den kalenderen, så den anbefales. :)

Skrevet

Begge jentene får hjemmelaget adventskalender. Lillemann skal få neste år - når han blir 2 år.

I år blir det 48 pakker, neste år blir det 62...

Skrevet

Vittig! Jeg så ikke hva du skreiv før nå. Mannen min ønsket seg en kasse øl som kalender :)

Skrevet

Vittig! Jeg så ikke hva du skreiv før nå. Mannen min ønsket seg en kasse øl som kalender :)

Kjøp det til ham, han kommer sikkert til å bli kjempe overrasket allikevel. :)

Skrevet

Kjøp det til ham, han kommer sikkert til å bli kjempe overrasket allikevel. :)

:) ja det skal jeg jammen gjøre. Han hadde hørt tipset på radio i dag..

Skrevet

Gjorde det et par år til ei venninne som er GAL etter pakker. I år får ho det av ei annen venninne.

Men snuppa på 7 får.

Og NEI, det er IKKE barnslig!!!!!

Skrevet

Jeg lager til barna mine fremdeles, selv om de er 12 og 16... De deler en, dvs. de får pakke annenhver dag, pointet med det er at de liksom skal glede seg over det den andre får også!

Det er ikke veldig spennende ting de får, sønnen min får i år Bjørn Borg-boxere, sjokolade, Flax-lodd o.l. Datteren er enklere å kjøpe til, hun er 12 og liker "alt" fra H&M, hår-greier og alt "juledilldall". Sønnen sa i år at han begynte å føle seg for stor til kalender, men han slipper ikke unna, altfor gøy å gjøre istand!

mvh

Skrevet

Jeg elsker å lage kalender til barnet mitt, men det er vel ikke "barnslig", Nå i våre dager er det nesten blitt et "krav" om å ha pakkekalender...;-)

Skrevet

Du må være verdens beste venninne:)

Jeg har laget til ungene, men mangler noen få pakker som jeg skal ordne i dag.

Skrevet

I fjor pakket jeg de inn i samme eske merket korkene med lapper med tall.

Det var mest praktisk sånn. Men jeg tar gjerne i mot gode ideer på hvordan dette kan gjøres.

Før han gikk på jobb kikket han på hva slags øl det var og satt den i kjøleskapet, så gledet han seg hele dagen til å smake på nytt øl når han kom hjem fra jobb.

Jeg tjente mange bonuspoeng for den kalenderen, så den anbefales. :)

Høres meget lurt ut. Da blir det en slik adventskalender til samboeren i år. Men da må jeg vel kjøpe de i dag. Ooops... :)

Skrevet

Jeg har lagd julekalender til mamma (er jo forferdelig urettferdig at mammaer nesten aldri får julekalendre) og til samboer'n min.

Mamma får en del små pakninger med hudkrem, såpe etc, og litt godteri og julepynt.

Samboer'n får sokker (kjempespennende, ja...) film på dvd, brennbare dvd-plater, stearinlys, godteri... + en og annen kjedelig husholdningsting som vi sikkert trenger:)

Ble så flott atte!

Blir det ikke veldig dyrt? Kunne tenkt meg å gjøre det samme, men skal han ha pakke hver dag blir det jo flere tusen :P

Skrevet

Begge jentene får hjemmelaget adventskalender. Lillemann skal få neste år - når han blir 2 år.

"år blir det 48 pakker, neste år blir det 62.."

Nei, det blir 72;o)

Men du er snill altså. Her må ungene åpne hver tredje dag:)

Skrevet

Pakke hver dag til alle? Heldige dem er da :) Men hadde det ikke vært nok med hver tredje dag som de under?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...