Gå til innhold

Lager dere julelkalender til noen? :-)

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Jeg skulle veldig, veldig gjerne laget en til kjæresten, men har ikke hatt hverken råd eller tid =/

Elsker sånt.

Jeg og! :-) Hadde egentlig ikke råd jeg heller, men er flink til å late som..;-)

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

24

• jubalong70

5

• candyqueen_83

4

• pekkaline

4

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har lagd julekalender til mamma (er jo forferdelig urettferdig at mammaer nesten aldri får julekalendre) og til samboer'n min.

Mamma får en del små pakninger med hudkrem, såpe etc, og litt godteri og julepynt.

Samboer'n får sokker (kjempespennende, ja...) film på dvd, brennbare dvd-plater, stearinlys, godteri... + en og annen kjedelig husholdningsting som vi sikkert trenger:)

Ble så flott atte!

Å, det var en hyggelig ide! Mammaen min hadde også absolutt fortjent, men hun bor litt langt unna..Så hun får heller få noe ekstra fint til jul! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Begge jentene får hjemmelaget adventskalender. Lillemann skal få neste år - når han blir 2 år.

I år blir det 48 pakker, neste år blir det 62...

Oj! Det må jeg si! :-) Slår meg jo, og jeg trodde nesten jeg måtte nærme meg en slags rekord på adventspakker i år..;-)

Så koselig da!

laguna1365380434
Skrevet

Gjorde det et par år til ei venninne som er GAL etter pakker. I år får ho det av ei annen venninne.

Men snuppa på 7 får.

Og NEI, det er IKKE barnslig!!!!!

Så kult! :-)

Litt barnslig, men samtidig så gøy & koselig! ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg lager til barna mine fremdeles, selv om de er 12 og 16... De deler en, dvs. de får pakke annenhver dag, pointet med det er at de liksom skal glede seg over det den andre får også!

Det er ikke veldig spennende ting de får, sønnen min får i år Bjørn Borg-boxere, sjokolade, Flax-lodd o.l. Datteren er enklere å kjøpe til, hun er 12 og liker "alt" fra H&M, hår-greier og alt "juledilldall". Sønnen sa i år at han begynte å føle seg for stor til kalender, men han slipper ikke unna, altfor gøy å gjøre istand!

mvh

Høres ut som flotte kalendere! :-)

Og klart man ikke blir for stor! ;-) Mamma lagde til meg og bror til vi flyttet, og fortsatte jammen et par sesonger til etter det og.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg elsker å lage kalender til barnet mitt, men det er vel ikke "barnslig", Nå i våre dager er det nesten blitt et "krav" om å ha pakkekalender...;-)

Nesten kanskje? Men hyggelig er det uansett da. Jeg liker hyggelige førjulsaktiviteter.

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Du må være verdens beste venninne:)

Jeg har laget til ungene, men mangler noen få pakker som jeg skal ordne i dag.

Tusen takk, det hender jeg glimter til..;-)

Koselig for ungene dine da. Tipper de gleder seg! :-)

Skrevet

Så kult! :-)

Litt barnslig, men samtidig så gøy & koselig! ;-)

OK da. Litt barnslig. MEN det er bare positivt, så da er det jo bra:-)

laguna1365380434
Skrevet

OK da. Litt barnslig. MEN det er bare positivt, så da er det jo bra:-)

Jeg skjønner ikke hva som er galt med å være barnslig innimellom heller..En blir jo bare blid av det! Så der er jeg enig! :-)

Skrevet

Takk, glimter til innimellom..;-)

Så hyggelig for kjæresten da! Han virket jo også som en kjekk & grei fyr!

Han er det :)

Skrevet

Oj! Det må jeg si! :-) Slår meg jo, og jeg trodde nesten jeg måtte nærme meg en slags rekord på adventspakker i år..;-)

Så koselig da!

Ja, det er jo kjempekoselig!

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som er galt med å være barnslig innimellom heller..En blir jo bare blid av det! Så der er jeg enig! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...