Gå til innhold

Jeg kom til et låst ammerom...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Solsikkefrø

14

• morsan

7

• DarkPink

6

• ShitDiddelyDo

6

Å nei, var det noen som brukte ammerommet mens DU skulle bruke det? Huffameg. Blir du like sinna hvis doen du skal på er opptatt også?

Man MÅ ikke på død og liv på ammerom for å amme og skifte bleie. Amme kan du vel trengt tatt gjøre hvor som helst, vil du ikke amme i offentligheten finner du deg alltids en krok et sted. Og skifte bleie kan gjøres på gulvet på en vanlig do, evt handicapdo som er litt større, for du har vel med deg underlag og håndkle?

Livet blir mye enklere hvis man finner løsninger istedenfor problemer, og husk at du ikke er alene her i verden.

Du får se positivt på det: 7 minutter er ikke rare greia.

Men hvorfor banka du på? Dere brukte sikkert minst 7 minutter dere også.

ja,vi gjorde det,men samtidig hadde vi det ulåst i tilfelle andre hadde behov for å bruke sofaen til amming, eller å skifte en bleie.

Hvem har sagt at de hadde sex? Kan faktisk godt hende hun bare sminka seg og vill ha selskap. Og så kan det hende hun tenkte at det sannsynligvis kom til å komme flere dotrengte enn ammetrengte på den tida hun skulle bruke.

Virker på meg som om du er mest misunnelig for at de (kanskje) hadde gøy sex mens du bare måtte amme =p

"Hvem har sagt at de hadde sex? Kan faktisk godt hende hun bare sminka seg og vill ha selskap. Og så kan det hende hun tenkte at det sannsynligvis kom til å komme flere dotrengte enn ammetrengte på den tida hun skulle bruke."

Senteret har maaange andre speil på andre diskrèt plasser... det finnes bare ett ammerom.

Jeg synes det er litt morsomt at du igjen og igjen og igjen eksponerer ditt fullstendige fravær av modenhet.

Jeg syns det er morsomt å se på alle de sure gamle kjærringene på over førti som sitter her stort sett hele dagen og surmuler ved å sutre i andres innlegg :) Her burde mange føle seg truffet ;)

Annonse

"sa jeg bestemt at "dere kan ikke bare kapre ammerommet og låse det for å sminke dere, makan til ungdommer!".."

Hvorfor brukte du "omskrivning med to do" og sa "sminke" når du mente "pule"? ;-)

Tenkere ungdommene hadde blitt flaue da! ,-)

Jeg syns det er morsomt å se på alle de sure gamle kjærringene på over førti som sitter her stort sett hele dagen og surmuler ved å sutre i andres innlegg :) Her burde mange føle seg truffet ;)

Det er vel ikke så mange andre enn du som har sutra i denne tråden?

Ikke alle behøver å fylle 40 før de blir sure kjerringer, for noen er det medfødt ;-)

Det er vel ikke så mange andre enn du som har sutra i denne tråden?

Ikke alle behøver å fylle 40 før de blir sure kjerringer, for noen er det medfødt ;-)

Jeg sutrer bare i mine egne tråder, jeg bruker ikke andres til å gjøre det i hvertfall :) Og jeg sitter ikke her hele dagen, jeg har faktisk et annet liv utenom dol, noe det virker som disse sutrepusene ikke har ;)

Jeg sutrer bare i mine egne tråder, jeg bruker ikke andres til å gjøre det i hvertfall :) Og jeg sitter ikke her hele dagen, jeg har faktisk et annet liv utenom dol, noe det virker som disse sutrepusene ikke har ;)

Ja, både Angelica og Dark Pink har vært MYE på dol etter at de fylte førti år, asså!

De har nærmest blitt beviset på setningen om at man er "førti, feit og ferdig".

Huff disse gamle treige kjerringene ass.

Jeg ammet da jeg var førti.

Så jeg kunne tenke "ungdommen nåtildags" om nesten alle de andre ammerom-brukerne.

Ja, både Angelica og Dark Pink har vært MYE på dol etter at de fylte førti år, asså!

Åh, vær litt mer PK da, Morsan. Jeg har UL nå, så etter jeg har løfta de feite kiloa mine opp på dosetet og tørka meg i ræva med en våtserviett, så skal jeg og mannen min ha multiorgasmer i rumpa.

Annonse

Hehe, Jeg vat at Angelica ikke er førti hvertfall ;) Hun er ung og veldig pen :)

Ja nå følte jeg meg kjempe truffet.

Jeg er selvfølgelig bare en sur gammel sutrete kjerring. Og du er hoverhodet ikke en umoden sutrete drittunge.

Nå når jeg skulle vise hvor god jeg var til å være 40 år gammel doler. argh.

Ikke særlig vellykket forsøk på å late som om man er førti i _denne_ tråden når du snakker om at du har sex ihvertfall!! ;-) Det er det vel bare dem under 15 som har.

Pass deg, for før du vet ordet av det er du sur og førr du også! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...