DarkPink Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Ikke særlig vellykket forsøk på å late som om man er førti i _denne_ tråden når du snakker om at du har sex ihvertfall!! ;-) Det er det vel bare dem under 15 som har. Pass deg, for før du vet ordet av det er du sur og førr du også! ;-) Hehe. På seksualitetsforumet har jo alle 40-åringene sprutmultiorgasmer og analsex. Det tilsammen er faktisk mer enn hva jeg har. Men jo, tida går altfor fort allerede, så jeg tviler ikke på at jeg plutselig er blitt 40. Har lagt meg til en del kjedelige kjerringtendenser allerede =/ 0 Siter
morsan Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Hehe. På seksualitetsforumet har jo alle 40-åringene sprutmultiorgasmer og analsex. Det tilsammen er faktisk mer enn hva jeg har. Men jo, tida går altfor fort allerede, så jeg tviler ikke på at jeg plutselig er blitt 40. Har lagt meg til en del kjedelige kjerringtendenser allerede =/ Døh! Ikke vær frekk og kom med hint om "kjedelige kjerringtendenser" altså! ;-/ 0 Siter
DarkPink Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Døh! Ikke vær frekk og kom med hint om "kjedelige kjerringtendenser" altså! ;-/ Har ikke merka noen kjedelige kjerringtendenser hos deg enda =) Eller.. mjo.. når jeg tenker meg om tror jeg du svarte seriøst på den julestjernetråden.. men ellers, nada 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 30. november 2006 Forfatter Skrevet 30. november 2006 Ja nå følte jeg meg kjempe truffet. Jeg er selvfølgelig bare en sur gammel sutrete kjerring. Og du er hoverhodet ikke en umoden sutrete drittunge. "Jeg er selvfølgelig bare en sur gammel sutrete kjerring. Og du er hoverhodet ikke en umoden sutrete drittunge" Helt enig med deg 0 Siter
Gjest MiaMariaa Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 "Jeg er selvfølgelig bare en sur gammel sutrete kjerring. Og du er hoverhodet ikke en umoden sutrete drittunge" Helt enig med deg Du er faktisk vanvittig umoden til å være 22 år. 0 Siter
Gjest Jimjam janne Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Hun åpna jo opp med en gang du banka på? Jeg skjønner ikke hva som var problemet, hvis dere hadde banka på med en gang hadde hun kanskje åpna opp med en gang også, og dere hadde sluppet å vente (hele) 7 minutter. Det er nok av andre ting du kan bli *inn i hampen irritert på* en det. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Ja, både Angelica og Dark Pink har vært MYE på dol etter at de fylte førti år, asså! De har nærmest blitt beviset på setningen om at man er "førti, feit og ferdig". Huff disse gamle treige kjerringene ass. Jeg holder meg godt da! *Blunke forførisk* 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Hehe, Jeg vat at Angelica ikke er førti hvertfall Hun er ung og veldig pen Takk søta 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 30. november 2006 Forfatter Skrevet 30. november 2006 Hun åpna jo opp med en gang du banka på? Jeg skjønner ikke hva som var problemet, hvis dere hadde banka på med en gang hadde hun kanskje åpna opp med en gang også, og dere hadde sluppet å vente (hele) 7 minutter. Det er nok av andre ting du kan bli *inn i hampen irritert på* en det. Men vi banka på med en gang vi kom også, jeg burde kanskje nevnt det i innlegget. Så venta vi 7 min før vi banka på igjen. 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 30. november 2006 Forfatter Skrevet 30. november 2006 Du er faktisk vanvittig umoden til å være 22 år. "Du er faktisk vanvittig umoden til å være 22 år." Visste du at "moden" er fasen før man blir gammel og råtten? Jeg er glad jeg fremdeles er umoden jeg da 0 Siter
Gjest snart bestemor Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Vi kan vel ikke forvente at ungdommer uten barn kan sette seg inn i småbarnsmødres situasjon og behov? 0 Siter
Gjest snart bestemor Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 "sa jeg bestemt at "dere kan ikke bare kapre ammerommet og låse det for å sminke dere, makan til ungdommer!".." Hvorfor brukte du "omskrivning med to do" og sa "sminke" når du mente "pule"? ;-) Tenkere ungdommene hadde blitt flaue da! ,-) Kanskje det var mor og sønn? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Det er sikkert ikke mange steder kjæresteparet får kost seg. Tror de trengte rommet mer enn deg. *hehe* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Søren og, trodde du nesten hadde klart å holde det hemmelig at du var gravid helt til det var tid for ultralyd...;-) *HAHA* Jeg begynte jammen meg å lure jeg også:-)) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Jeg hadde nok bare ledd av hele greia :-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 "Jeg er selvfølgelig bare en sur gammel sutrete kjerring. Og du er hoverhodet ikke en umoden sutrete drittunge" Helt enig med deg Tviler ikke, selvinnsikt er vel ikke akkurat det du har mest av. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Jeg syns det er morsomt å se på alle de sure gamle kjærringene på over førti som sitter her stort sett hele dagen og surmuler ved å sutre i andres innlegg Her burde mange føle seg truffet Du er klar over at det er du som høres ut som en gammal grinebittkjerring i alle disse sutretrådene dine? 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 30. november 2006 Forfatter Skrevet 30. november 2006 Du er klar over at det er du som høres ut som en gammal grinebittkjerring i alle disse sutretrådene dine? Ja det kan godt være Men jeg gjør det som sagt i mine egne tråder. De andre gamle kjærringene her inne kommer bare å klager på mine tråder istedenfor å svare på dem Har et godt råd der: La være å lese mine sutre-tråder da. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Ja det kan godt være Men jeg gjør det som sagt i mine egne tråder. De andre gamle kjærringene her inne kommer bare å klager på mine tråder istedenfor å svare på dem Har et godt råd der: La være å lese mine sutre-tråder da. Kan jo ikke la være å lese dem. De er god underholdning i all sin galskap. 0 Siter
morsan Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1164903027' post='3413754] Jeg holder meg godt da! *Blunke forførisk* ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.