Gå til innhold

Jeg kom til et låst ammerom...

Anbefalte innlegg

Ikke særlig vellykket forsøk på å late som om man er førti i _denne_ tråden når du snakker om at du har sex ihvertfall!! ;-) Det er det vel bare dem under 15 som har.

Pass deg, for før du vet ordet av det er du sur og førr du også! ;-)

Hehe. På seksualitetsforumet har jo alle 40-åringene sprutmultiorgasmer og analsex. Det tilsammen er faktisk mer enn hva jeg har.

Men jo, tida går altfor fort allerede, så jeg tviler ikke på at jeg plutselig er blitt 40. Har lagt meg til en del kjedelige kjerringtendenser allerede =/

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Solsikkefrø

14

• morsan

7

• DarkPink

6

• ShitDiddelyDo

6

Hehe. På seksualitetsforumet har jo alle 40-åringene sprutmultiorgasmer og analsex. Det tilsammen er faktisk mer enn hva jeg har.

Men jo, tida går altfor fort allerede, så jeg tviler ikke på at jeg plutselig er blitt 40. Har lagt meg til en del kjedelige kjerringtendenser allerede =/

Døh! Ikke vær frekk og kom med hint om "kjedelige kjerringtendenser" altså! ;-/

Døh! Ikke vær frekk og kom med hint om "kjedelige kjerringtendenser" altså! ;-/

Har ikke merka noen kjedelige kjerringtendenser hos deg enda =)

Eller.. mjo.. når jeg tenker meg om tror jeg du svarte seriøst på den julestjernetråden.. men ellers, nada ;)

Ja nå følte jeg meg kjempe truffet.

Jeg er selvfølgelig bare en sur gammel sutrete kjerring. Og du er hoverhodet ikke en umoden sutrete drittunge.

"Jeg er selvfølgelig bare en sur gammel sutrete kjerring. Og du er hoverhodet ikke en umoden sutrete drittunge"

Helt enig med deg ;)

Gjest Jimjam janne

Hun åpna jo opp med en gang du banka på? Jeg skjønner ikke hva som var problemet, hvis dere hadde banka på med en gang hadde hun kanskje åpna opp med en gang også, og dere hadde sluppet å vente (hele) 7 minutter. Det er nok av andre ting du kan bli *inn i hampen irritert på* en det.

Annonse

Ja, både Angelica og Dark Pink har vært MYE på dol etter at de fylte førti år, asså!

De har nærmest blitt beviset på setningen om at man er "førti, feit og ferdig".

Huff disse gamle treige kjerringene ass.

Jeg holder meg godt da!

*Blunke forførisk*

Hun åpna jo opp med en gang du banka på? Jeg skjønner ikke hva som var problemet, hvis dere hadde banka på med en gang hadde hun kanskje åpna opp med en gang også, og dere hadde sluppet å vente (hele) 7 minutter. Det er nok av andre ting du kan bli *inn i hampen irritert på* en det.

Men vi banka på med en gang vi kom også, jeg burde kanskje nevnt det i innlegget. Så venta vi 7 min før vi banka på igjen.

Gjest snart bestemor

"sa jeg bestemt at "dere kan ikke bare kapre ammerommet og låse det for å sminke dere, makan til ungdommer!".."

Hvorfor brukte du "omskrivning med to do" og sa "sminke" når du mente "pule"? ;-)

Tenkere ungdommene hadde blitt flaue da! ,-)

Kanskje det var mor og sønn?

Annonse

Jeg syns det er morsomt å se på alle de sure gamle kjærringene på over førti som sitter her stort sett hele dagen og surmuler ved å sutre i andres innlegg :) Her burde mange føle seg truffet ;)

Du er klar over at det er du som høres ut som en gammal grinebittkjerring i alle disse sutretrådene dine?

Du er klar over at det er du som høres ut som en gammal grinebittkjerring i alle disse sutretrådene dine?

Ja det kan godt være :) Men jeg gjør det som sagt i mine egne tråder. De andre gamle kjærringene her inne kommer bare å klager på mine tråder istedenfor å svare på dem :)

Har et godt råd der: La være å lese mine sutre-tråder da.

Ja det kan godt være :) Men jeg gjør det som sagt i mine egne tråder. De andre gamle kjærringene her inne kommer bare å klager på mine tråder istedenfor å svare på dem :)

Har et godt råd der: La være å lese mine sutre-tråder da.

Kan jo ikke la være å lese dem. De er god underholdning i all sin galskap.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...