morsan Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Har ikke merka noen kjedelige kjerringtendenser hos deg enda =) Eller.. mjo.. når jeg tenker meg om tror jeg du svarte seriøst på den julestjernetråden.. men ellers, nada *lol* Men hvis jeg ikke husker helt feil så sa jeg at jeg brukte å være "for sent" på'n i alle de årene da første søndag i advent er i november! ;-) _litt_ mindre kjerring på akkurat det, da *S* 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Kunne du ikke bare skiftet på ham i vognen? Og satt deg på en benk eller café og ammet som alle andre? 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Kunne du ikke bare skiftet på ham i vognen? Og satt deg på en benk eller café og ammet som alle andre? Jeg liker ikke å amme i offentlighet, noen liker bare ikke det. Og jeg er avhengig av stellematte og vask når jeg skal skifte bleie. Ikke spør. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.