Gå til innhold

kneskade etter slalåmkjøring

jossimax

Anbefalte innlegg

hei

Jeg er en voksen dame, som i februar 2006 var på en ukes slalåmtur til Italia. Mot slutten av uken begynte det å gjøre vondt i høyre kne, dette ble bare værre og værre og mot slutten av uken klarte jeg ikke å kjøre mer slalåm. Etter hjemkomst var kneet veldig vondt, det var vondt å strekke det ut, og det var vondt å sove, måtte ha noe imellom knærne pga smerter. Smertene satt mest på innsiden av kneet. Etter 1 mnd. kontaktet jeg lege, og jeg tok MR etter en mnd tid. Der var det ingen funn, og legen min fastslo at det var strukket leddbånd.Jeg kunne etter en tid begynne å løpe igjen, men unnlot å løpe i terreng pga vridinger. Etter sommeren følte jeg at smertene var borte, og jeg trente som vanlig. I november kom smertene tilbake, mye verre enn før, nå kan jeg ikke gå tur med hunden min engang. Jeg var med på en høy puls time på Spenst, nå lurer jeg på om dette kan ha forårsaket det. Smertene er inne i kneet ved siden av kneskålen (innsiden. Det er ingen knepping i kneet. Jeg synes smertene er anderledes enn forrige gang. Har ingen problemer med å strekke ut benet nå. Hvis dette er strukket leddbånd, kan det virkelig ta så lang tid? Er det noe jeg kan gjøre, ikke gjøre for å bli fortere bra.

Jeg har alltid trent, løper endel og har alltid trent styrke.

Er fortvilet for jeg er kjempeglad i å løpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...