Hope Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Skal kjøpe step-maskin--- for det er en ok måte å få trent hjemme på. men hva er best, vanlig step-maskin eller en slik der du stepper også til siden? tips om hvor jeg får kjøpt en god en? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NeaNoor Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg har en swingstep. Kjøpte den på XXL i fjor for 700 kr. Trener på den to ganger i uka (trener på treningssenter også) og det er god trening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trådstarteren her! Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg har en swingstep. Kjøpte den på XXL i fjor for 700 kr. Trener på den to ganger i uka (trener på treningssenter også) og det er god trening. Vet du om de har den for salg enda? :-) Og syns du det er bedre med swing enn vanlig step? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NeaNoor Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Vet du om de har den for salg enda? :-) Og syns du det er bedre med swing enn vanlig step? Det vet jeg ikke. De hadde den ikke på netsidene da jeg kjøpte den, men de hadde den i butikken. Jeg synes swing er bedre enn vanlig, ja. Føler at jeg får brukt andre deler av kroppen i tillegg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.