Gå til innhold

Uten en tråd (Lettvekterne)

Gjest theoline

Anbefalte innlegg

Gjest theoline

Sorry, må bare starte ny tråd, den under her kan kanskje komme til å bli slettet, å da gidder jeg ikke svare under, slik at mitt innlegg blir med i dragsuget!

Vekten min er i dag 61 mot forrige ukes 62, ikke ille, men vekta er veldig ustabil, vurderer å gå til innkjøp av en ny å bedre digital sak!

4 kilo igjen til målet da, og med jula midt oppi alt, kan det komme til å ta tid, hmmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vekta i dag var 66,6 kg :-)

Startet på ca. 67,5, og hadde ca. 67,1 forrige uke. Så: det går da sakte men sikkert nedover. Kunsten er å ikke bli overmodig og fleske til i helgen med alskens godis!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra! Blir så irritert på det mennesket der! Ser at noe er blitt slettet siden i går kveld. Var så irritert da jeg la meg og da jeg våknet at jg vurderte å droppe hele opplegget her. Bra initiativ til ny tråd :-)

Så til saken: Vekta i dag viste 66,8 kilo, det samme som forrige fredag....

Må innrømme at jeg ikke har klart å legge om vanene noe særlig, og jeg har sittet ekstremt mye stille denne uka :-(

Vet ikke helt hvordan jeg skal få tid til å få bevegd meg noe... Synes døgnet har alt for få timer!

I dag skal jeg kjøpe nye batterier til vekta. Og så skal jeg prøve å finne ut hvordan trimsykkelen vår virker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet på ca. 67,5, og hadde ca. 67,1 forrige uke. Så: det går da sakte men sikkert nedover. Kunsten er å ikke bli overmodig og fleske til i helgen med alskens godis!!!

Så flink du er :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt: 60,3 kg

Mål: 57 kg

Forrige uke: 59,7

Dagens vekt: 59,5

Ikke den helt store nedgangen med andre ord, men det er alikevel en stund siden jeg var nede på dette tallet så jeg er fornøyd. Har vært ganske flink i matveien, men er litt for lat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge noen kvitteringer som kjæresten fant så hadde han kjøpt 4 doble snickers i forrige uke! Ikke har jeg sett noe til dem gitt så dem må han ha fortært helt på egen hånd. Men hadde de vært i huset på onsdagskvelden så hadde jeg nok forsynt meg så det var vel like greit at de var borte alt. :o)

I går satt jeg igjen med 2 sjokoladenisser etter å ha pakket inn adventskalenderpakkene til ungene og jeg hadde faktisk ikke lyst på dem så de ligger i skuffen på kjøkkenet ennå... *Flink*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ifølge noen kvitteringer som kjæresten fant så hadde han kjøpt 4 doble snickers i forrige uke! Ikke har jeg sett noe til dem gitt så dem må han ha fortært helt på egen hånd. Men hadde de vært i huset på onsdagskvelden så hadde jeg nok forsynt meg så det var vel like greit at de var borte alt. :o)

I går satt jeg igjen med 2 sjokoladenisser etter å ha pakket inn adventskalenderpakkene til ungene og jeg hadde faktisk ikke lyst på dem så de ligger i skuffen på kjøkkenet ennå... *Flink*

*imponert*

Jeg hadde én sjokolade til overs etter adventskalenderen var feridg (hadde kjøpt en pakke med 10, og det går jo ikke opp i 3...) - men den forsvant jammen ned i magen min den....

Synes du er flink, Lillemus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da svarer jeg her også. Siden jeg har kledd på meg og spist frokost før jeg tenkte tanken på å gå på vekta, så får jeg heller prøve å veid meg i morgen.

Men jeg tror ikke jeg har gått noe særlig ned etter å ha sprukket noe aldeles forferdelig denne uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den fete på fire

*imponert*

Jeg hadde én sjokolade til overs etter adventskalenderen var feridg (hadde kjøpt en pakke med 10, og det går jo ikke opp i 3...) - men den forsvant jammen ned i magen min den....

Synes du er flink, Lillemus!

Nå har du ikke sett frokostmenyen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

Jeg har ikke fått veid meg i dag siden jeg ikke har vekt, men jeg skal kjøpe en tror jeg.

Jeg tror dog ikke at jeg har gått ned noe, men noen dager har jeg klart meg uten brus og søtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Ikke så bra denne uken..

Startvekt: 74.8 kg

Ønsket vekt: 61 kg

Forrige uke: 73.1 kg

Denne uken: 72.9 kg

Gikk bittelitt ned,men har ikke vært flink denne uken. Peppes pizza med jobben, og i går jobbet jeg seint uten å få spist noe. Ble til at kjæresten min stekte pannekaker til meg kl 00.30 i natt :P

Han er snill da, men det gjorde vel sitt for vekta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så bra denne uken..

Startvekt: 74.8 kg

Ønsket vekt: 61 kg

Forrige uke: 73.1 kg

Denne uken: 72.9 kg

Gikk bittelitt ned,men har ikke vært flink denne uken. Peppes pizza med jobben, og i går jobbet jeg seint uten å få spist noe. Ble til at kjæresten min stekte pannekaker til meg kl 00.30 i natt :P

Han er snill da, men det gjorde vel sitt for vekta ;)

Du har jo i det minste gått ned! Det har ikke jeg...

Men jeg har ikke gjort et slag for å gå ned denne uka..... Spiste t.o.m. en sjokolade i går kveld da jeg var ferdig med adventskalenderen.

Men motstod fristelsen å kjøpe en krembolle i stad da jeg gjorde noen ærender. Og motstod fristelsen på chips (en åpnet pose i kjøkkenskapet) i går kveld.

Det er mosjon det stort sett skorter på for min del. Er så utslitt når kvelden kommer - må sitte og slappe av et par timer i sofaen + brette litt tøy og sette på vaskemaskin - og vips så er klokka 23-24.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Du har jo i det minste gått ned! Det har ikke jeg...

Men jeg har ikke gjort et slag for å gå ned denne uka..... Spiste t.o.m. en sjokolade i går kveld da jeg var ferdig med adventskalenderen.

Men motstod fristelsen å kjøpe en krembolle i stad da jeg gjorde noen ærender. Og motstod fristelsen på chips (en åpnet pose i kjøkkenskapet) i går kveld.

Det er mosjon det stort sett skorter på for min del. Er så utslitt når kvelden kommer - må sitte og slappe av et par timer i sofaen + brette litt tøy og sette på vaskemaskin - og vips så er klokka 23-24.....

Så bra at du droppa chipsposen :) Det tror jeg ikke jeg hadde klart om den sto i skapet.

Blir for lite trim på meg også. Starta med 5 min på sykkel hver dag.. men det var første uka :P

Denne uka har det ikke blitt NOE...

Helt forferdelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du droppa chipsposen :) Det tror jeg ikke jeg hadde klart om den sto i skapet.

Blir for lite trim på meg også. Starta med 5 min på sykkel hver dag.. men det var første uka :P

Denne uka har det ikke blitt NOE...

Helt forferdelig.

ENeste trim jeg har hatt, var faktisk en guidet tur under den konferansen jeg var på med jobben. Da trasket vi rundt i byen her i 1,5 time på tirsdag.

Godt å få beveget seg, men det ble jo ikke så mye trim av to-tre minutter rask gange, fem minutter stå stille, fire minutter tusletempo, seks minutter stå stille, fire minutter rask gange.. osv.

Og så var vi på en liten sykkeltur på søndag. Det var alt. Og så går jeg fem minutter til og fra bussen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har du vært flink :-)

Fortsett med det! Jeg skal på en liten fest på jobben i dag, og har da en del utfordringer foran meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er :-)

Takk-o-takk... får håpe det varer! Har en tendens til å svinge ned til omtrent den vekta, så slapper jeg av.. og vips: så er vekta oppe igjen. Dette skal ikke skje nå!! *evig optimist*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra! Blir så irritert på det mennesket der! Ser at noe er blitt slettet siden i går kveld. Var så irritert da jeg la meg og da jeg våknet at jg vurderte å droppe hele opplegget her. Bra initiativ til ny tråd :-)

Så til saken: Vekta i dag viste 66,8 kilo, det samme som forrige fredag....

Må innrømme at jeg ikke har klart å legge om vanene noe særlig, og jeg har sittet ekstremt mye stille denne uka :-(

Vet ikke helt hvordan jeg skal få tid til å få bevegd meg noe... Synes døgnet har alt for få timer!

I dag skal jeg kjøpe nye batterier til vekta. Og så skal jeg prøve å finne ut hvordan trimsykkelen vår virker!

Vel, da har vekta i alle fall ikke gått OPP - og det er da noe? Med litt trim, så hadde den nok gått ned, tenker jeg :-) Stå på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er flink! Fryktelig vanskelig å holde seg unna sånne godsaker! I går gumlet jeg i meg både noen karameller og en likørsjokolade som lå og fristet på jobben...

Men jeg tror jeg har vært litt flink ellers, spist mye knekkebrød, havregrøt og litt mindre porsjoner middag. Føler ikke at jeg har gått ned i vekt egentlig, men man skal jo ikke gå ned for fort, he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...