kaffepiken Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 OK, det er bare å ta til seg: Opp 200 g siden forrige fredag ( Fortsatt er jeg 1,3 kg lettere enn startvekten da, det trøster jeg meg med.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vektnedgang gir opptur Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Det var ned 200g fra forrige fredag. Lite, men godt! Så kult at du gikk ned selv om du sier at du sprakk i forhold til opplegget ditt. Lettere å fortsette da! Men du må nok utvikle gleden over å se på andre spiser i stedet for å spise selv de nærmeste ukene...*s* Lykke til i uka som kommer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Så kult at du gikk ned selv om du sier at du sprakk i forhold til opplegget ditt. Lettere å fortsette da! Men du må nok utvikle gleden over å se på andre spiser i stedet for å spise selv de nærmeste ukene...*s* Lykke til i uka som kommer! Sukk, ja. Jeg har nok være flinkere til å spise selv enn å kose meg med at andre gjør det. Men, jeg overlevde gårdagen!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.