Gå til innhold

heihei..

Nocrying

Anbefalte innlegg

jeg er en jente på 19 år, har slitt med bulimi ved oppkast millioner av ganger dagen i måneder, men den siste mnd har jeg vært mer AN.

jeg er veldig slapp og sliten hele tiden, ikke kraftløs, heller bare uopplagt.

når jeg reiser meg opp får jeg en slags sveve følelse, ikke svimmel/faint bare letthet.

jeg har mye hjertekramper, noen ganger så ille at det forstyrrer søvnen

(sover ikke mye allikevel men).

har ikke hat mensen siden 1. juli, bekymrer meg litt over dette også..

jeg lurer på om du synes det er noe å gå til legen for? jeg er 167 og veier nå 42 kilo(laveste på 38)

takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA, du bør gå til legen umiddelbart.

Dersom du kaster opp maten er du syk og trenger hjelp. Leger skal ha kompetanse på slikt så de kan henvise deg videre.

Jeg er selv litt lavere enn deg og veier 58 kilo. Og JEG får stadig kommentarer over at jeg er tynn.

At du føler at kroppen ikke virker som den skal betyr nok helt sikkert at den faktisk ikke gjør det.

Jeg synes ikke du skal vente til mandag med å kontakte legen, men ringe legevakta og si at du trenger hjelp umiddelbart. Om du venter kan det hende du finner en super grunn til å ikke ringe.

PLEASE hold meg informert.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok du egentlig vet svaret på spørsmålet ditt selv.

Selvsagt skal du dra til legen, og denne legen SKAL ta deg seriøst.

Du er syk - og det vet du også selv. Og du trenger hjelp slik at kroppen din kan fungere.

Lykke til, kjære deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
flyvende teppe

Håper det går bedre med deg nå. Håper også du innser selv at du har et problem, og at du søker hjelp for å komme ut av det! Kroppen din har ikke godt av at du ikke behandler den bra. Og du har ikke godt av at du behandler kroppen din dårlig. Du kommer ALDRI til å oppnå det du ønsker ved å følge den veien du er inne på. Du blir ikke et lykkelig menneske av å la mat og vekt styre livet ditt. Vær ærlig med deg selv, finn ut av hva det er du EGENTLIG ønsker. Håper du allerede har fått kontakt med en lege som tar deg alvorlig, og håper du tar vare på deg selv videre i livet ditt. Du er ung og har hele livet foran deg, ikke kast bort tid ved å fokusere feil og ødelegge kroppen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...