Gå til innhold

Link til den store kjærlighetstesten!

Anbefalte innlegg

Gjest julloia
Skrevet

Jeg ble forføreren. Forstår ikke det helt, da jeg setter pris på å være i et forhold.

Skrevet

Det ble faktisk jeg også. Var sikker på at jeg skulle bli sjefshurpa siden likestilling er en viktig sak for meg, men neida. Drømmekvinnen, haha! Nuvel;-)

Gjest heffalumpen
Skrevet

Det ble faktisk jeg også. Var sikker på at jeg skulle bli sjefshurpa siden likestilling er en viktig sak for meg, men neida. Drømmekvinnen, haha! Nuvel;-)

ehh.. Likestilling er ikke med på 'resultatet'. Det er 3 parametre som avgjør 'hvem du blir'. Så kommer likestilling vsa. liksom. Sikkert bra å være drømmekvinnen.. tror jeg hadde vært det da jeg var yngre og ikke så bevisst. Nå er jeg mer nøktern. Huff ! ?

Skrevet

ehh.. Likestilling er ikke med på 'resultatet'. Det er 3 parametre som avgjør 'hvem du blir'. Så kommer likestilling vsa. liksom. Sikkert bra å være drømmekvinnen.. tror jeg hadde vært det da jeg var yngre og ikke så bevisst. Nå er jeg mer nøktern. Huff ! ?

Det var mange spørsmål som gikk på slike ting.

Skrevet

Uff da... "forretningspartneren" - det er vel ikkje så bra når ein er gift...

Men livet er ikkje akkurat ein romantisk film heller, da.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Det var mange spørsmål som gikk på slike ting.

Javisst. Men hvis du leste grundig (før eller etter) så var det ikke de tingene som avgjorde hva du ble. Det kom mer som tilleggsinfo.

Skrevet

Javisst. Men hvis du leste grundig (før eller etter) så var det ikke de tingene som avgjorde hva du ble. Det kom mer som tilleggsinfo.

Jadajada...Jeg leste det etter at jeg hadde tatt testen. Gud som dere skal mase her inne da da! Det var en liten humoristisk sleivkommentar, det er alt.

Skrevet

Ble romantikeren jeg. Ikke overraskende...men samboer (og jeg) ble dypt skuffa da han ble svermeren. Han svarte omtrent likt på alle spørsmålene som meg, men likevel...rart!

Skrevet

Jeg ble forføreren, og verken jeg eller noen ville nok satt det stempelet på meg.... jeg skjønner ikke hvorfor.

Mannen min var "forretningspartner" - samme forhold som til kassadama på butikken....

Sukk, jeg som trodde vi hadde det ganske så bra ;-)

Skrevet

Jeg ble forføreren, og verken jeg eller noen ville nok satt det stempelet på meg.... jeg skjønner ikke hvorfor.

Mannen min var "forretningspartner" - samme forhold som til kassadama på butikken....

Sukk, jeg som trodde vi hadde det ganske så bra ;-)

Det viktigaste er vel at det funkar - og at de begge syns det. Så kan merkelappene vere som dei vil :)

ylvali1365381015
Skrevet

Nok en drømmekvinne her! ;-))

Godt gift jeg også, håper partneren vet å verdsette den drømmen av et kvinnfolk jeg er!! ;-D

Alle scorer fra 60-68, ganske så jevn...

Gjest organisasjonspsykologen
Skrevet

Jeg ble kompis - skoret 50 +/- 2 på de tre gjeldende parameterne + skyhøyt på likestilling.

Gjest organisasjonspsykologen
Skrevet

Det interressante er jo at du linker det å komme ut høyt på likestilling til risiko for å komme ut som "sjefshurpe"...

Da kan man jo spørre seg om hvor langt likestillingen egentlig er kommet i dag....

Skrevet

Jeg er forføreren, mem jeg kjenner meg overhodet ikke igjen. Jeg er visst rundbrenner til og med. Jeg som har vært trofast i 17 år:)

Gjest Skrulla_66
Skrevet

Jeg ble forføreren - og det er gjenkjenbart. Holder jeg ut to måneder så er det særdeles bra......trist, for jeg ønsker jo egentlig å ha partner livet ut...men kanskje ikke samme partner...

Skrevet

Jeg ble drømmekvinnen. Og samboeren ble drømmemannen. Scoret heldigvis høyt på likestilling begge to.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...