ylvali1365381015 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 ehh.. Likestilling er ikke med på 'resultatet'. Det er 3 parametre som avgjør 'hvem du blir'. Så kommer likestilling vsa. liksom. Sikkert bra å være drømmekvinnen.. tror jeg hadde vært det da jeg var yngre og ikke så bevisst. Nå er jeg mer nøktern. Huff ! ? ;-) Nemlig! 0 Siter
hidi Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Jeg ble òg drømmekvinnen og er singel... Pussig det, men så venter jeg jo på at mannen i mitt liv skal banke på døra mi, så da så.... *lol* 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 ;-) Nemlig! Hmm.. tok den omigjen da jeg var i bedre humør. Da ble jeg drømmekvinne --- hihi Men det er jo dumt at skillet går på over/under 50%. Blir for enkelt. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jeg ble drømmekvinnen, mannen min ble bestevenn. 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Hmm.. tok den omigjen da jeg var i bedre humør. Da ble jeg drømmekvinne --- hihi Men det er jo dumt at skillet går på over/under 50%. Blir for enkelt. Ja, jeg har ikke tatt testen mer enn en gang, men jeg er jo fornøyd med beskrivelsen jeg fikk i utgangspunktet. ;-) Slike "tester" er jo bare for gøy uansett, det kan ikke bli nøyaktig nok til å favne folks personlighet i samspill med andre uansett. En artighet, det er det det er! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.