Aramir Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg står på et antipsykotikum som desverre har ført med seg vektøkning. Jeg la på meg 6 kg de første 6 ukene. Vekten har siden vært stabil. Men jeg vil ned i vekt! Jeg tar daglige raske spaserturer og kommer til å fortsette med det. Apetitten min er god. Altfor god! Så det jeg lurer på er: Hva kan jeg spise som snacks? Jeg spiser helt alminnelig kost så jeg tror det er lite å hente der. Problemet er en uimotståelig sultfølelse som driver meg til kjøleskapet mellom måltidene. Burde jeg sette opp en spiseplan? Takknemlig for alle svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Som snacks kan du spiser mandler, gulerøtter, eple, druer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Masse clemetiner! Spis ofte og lite, det øker forbrenningen. Ellers det som jubalong70 skriver... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.