jubalong70 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 I dag har jeg gått ned 10 kg! Endelig merker jeg det på både klær og kropp selv også. Skal prøve å ta noen kroppsmål og sammenligne med når jeg startet denne slankeprosessen. Vil tro jeg har minket litt både her og der. :) :) :) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den fete på fire Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Gratulerer! Du er et godt forbilde! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Gurimalla så flink du er!!!!!!!! *dypt imponert* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Så bra, jubalong!!!! Gratulerer :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Oi, det var mange kilo! Gratulerer! Du er flink ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Oi, oi, så flink du har:) Gratulerer og lykke til videre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flystripa Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Å fyttirakker'n, så flink du er!!! Jeg gleder meg på dine vegne ) Unn deg noe fint! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Så flink du er jubalong!!! Gratulerer så mye med vektnedgangen. Ja, regner med at du merker det på både kropp og klær. Lykke til videre!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angela1365380318 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Gratulerer! Kan jeg spørre hvordan du gjorde det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Du er kjempeflink! Kjøp deg en premie - et nytt klesplagg eller en film kanskje? Grattis! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Gratulerer! Du er et godt forbilde! ) Takker og bukker 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Gurimalla så flink du er!!!!!!!! *dypt imponert* *Rødme* Tusen takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Så bra, jubalong!!!! Gratulerer :-) Tusen hjertelig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Oi, det var mange kilo! Gratulerer! Du er flink ) Takk. Det er enda mange fler igjen, men det er en god start! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Oi, oi, så flink du har:) Gratulerer og lykke til videre! Tusen takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Å fyttirakker'n, så flink du er!!! Jeg gleder meg på dine vegne ) Unn deg noe fint! Takker og bukker. Er fullstendig blakk, men det blir vel noe når jeg får penger igjen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Så flink du er jubalong!!! Gratulerer så mye med vektnedgangen. Ja, regner med at du merker det på både kropp og klær. Lykke til videre!! Takk skal du ha! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Gratulerer! Kan jeg spørre hvordan du gjorde det? Eurodiet i regi av Dr. Lindbergs klinikk. Det er høyprotein og lavkarbo, og fungerer superdupert! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Så flink du har vært! Gratulerer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Du er kjempeflink! Kjøp deg en premie - et nytt klesplagg eller en film kanskje? Grattis! Tusen takk. Noen andre sa også jeg skulle unne meg noe, men så er jeg blakk. Men, jeg kan jo bestille noe på nettet... En film var ikke dumt det Lillemus. Takk for tipset! Venter litt med å kjøpe nye klær. Har endel klær som passer fremdeles og igjen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.