jubalong70 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Så flink du har vært! Gratulerer! Tusen takk. Ja, i dag føler jeg meg veldig flink! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Gratulerer! Du er kjempeflink! Kanskje jeg skal hyre deg inn som couch når jeg kan starte på samme prosjektet et godt stykke fram i tid ;-) Selv er jeg fornøyd med å ikke ha gått opp noe så langt. Muligens litt ned også. Ikke at jeg har noen målsetning om å gå ned nå, selvsagt, men heller ikke ALTFOR mye opp, ut over barnets vekt og litt ekstra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Gratulerer! Du er kjempeflink! Kanskje jeg skal hyre deg inn som couch når jeg kan starte på samme prosjektet et godt stykke fram i tid ;-) Selv er jeg fornøyd med å ikke ha gått opp noe så langt. Muligens litt ned også. Ikke at jeg har noen målsetning om å gå ned nå, selvsagt, men heller ikke ALTFOR mye opp, ut over barnets vekt og litt ekstra. "Kanskje jeg skal hyre deg inn som couch når..." *Hehehehe* En couch er vel ikke akkurat det du trenger når du skal ned i vekt, det er jo en sofa! ;o) Men en coach kanskje... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 "Kanskje jeg skal hyre deg inn som couch når..." *Hehehehe* En couch er vel ikke akkurat det du trenger når du skal ned i vekt, det er jo en sofa! ;o) Men en coach kanskje... Skal du drive og mobbe rettskrivingen min nå igjen... *overhormonell furting* ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Gratulerer! Du har vært kjempeflink! http://www.blomsterfryd.no/buketter_euroflorist/tulipaner.jpg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 WOW!!! *sender beundrende blikk til jubalong70* :-))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira12 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Så kjekt! Nå ble jeg glad på dine vegne! Har fulgt litt med her inne, da jeg prøver og tenke litt mer sunn mat o.l. Må begynne så smått og bygge opp igjen kroppen min. Men dette var storveis, du er knallflink! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Skal du drive og mobbe rettskrivingen min nå igjen... *overhormonell furting* ;-) Jepp! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ti kilo er kjempemye! Det står det respekt av...! Gratulerer deg av hele mitt hjerte! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 :-) Flott! Du har grunn av å være stolt! ( VI er forresten i samme båt, da - jeg har gått ned 9,8 kilo....) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Flink er du! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Gratulerer! Du er kjempeflink! Kanskje jeg skal hyre deg inn som couch når jeg kan starte på samme prosjektet et godt stykke fram i tid ;-) Selv er jeg fornøyd med å ikke ha gått opp noe så langt. Muligens litt ned også. Ikke at jeg har noen målsetning om å gå ned nå, selvsagt, men heller ikke ALTFOR mye opp, ut over barnets vekt og litt ekstra. Takk. Vet ikke om jeg egner meg som coach, men jeg kan absolutt komme med råd underveis Mitt mål var også å ikke gå opp så mye under det siste svangerskapet. Vel, det holdt ganske lenge. Tror jeg var omtrent 30 uker på vei da jeg plutselig gikk opp 4 kg på en uke!!! Trodde jeg skulle få sjokk. Og fra da ga jeg liksom litt opp. Fikk ikke lov til å trene pga fare for prematur fødsel. Så der lå jeg på sofaen da, og spiste... Jeg gikk opp 23 kg totalt i det svangerskapet, omtrent akkurat like mye som med de to forrige... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Gratulerer! Du har vært kjempeflink! http://www.blomsterfryd.no/buketter_euroflorist/tulipaner.jpg Åååååå, den var nydelig. Tusen takk! Jeg setter den i mitt virtuelle vindu. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 WOW!!! *sender beundrende blikk til jubalong70* :-))) *Rødme, rødme* *Skraper med tærne i bakken og ser ned* Tusen takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Så kjekt! Nå ble jeg glad på dine vegne! Har fulgt litt med her inne, da jeg prøver og tenke litt mer sunn mat o.l. Må begynne så smått og bygge opp igjen kroppen min. Men dette var storveis, du er knallflink! Takk skal du ha! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Ti kilo er kjempemye! Det står det respekt av...! Gratulerer deg av hele mitt hjerte! Takk og takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 :-) Flott! Du har grunn av å være stolt! ( VI er forresten i samme båt, da - jeg har gått ned 9,8 kilo....) Så kjempebra KaVa!!!! Gratulerer! Og takk !!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Flink er du! Takk, takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Utrolig bra! Gratulerer så mye, keep up the good work :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Åååååå, den var nydelig. Tusen takk! Jeg setter den i mitt virtuelle vindu. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.