Gå til innhold

10 kg ned i dag!

jubalong70

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

35

• Gemini

5

• Speak

4

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

Gratulerer! Du er kjempeflink!

Kanskje jeg skal hyre deg inn som couch når jeg kan starte på samme prosjektet et godt stykke fram i tid ;-)

Selv er jeg fornøyd med å ikke ha gått opp noe så langt. Muligens litt ned også. Ikke at jeg har noen målsetning om å gå ned nå, selvsagt, men heller ikke ALTFOR mye opp, ut over barnets vekt og litt ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal hyre deg inn som couch når jeg kan starte på samme prosjektet et godt stykke fram i tid ;-)

Selv er jeg fornøyd med å ikke ha gått opp noe så langt. Muligens litt ned også. Ikke at jeg har noen målsetning om å gå ned nå, selvsagt, men heller ikke ALTFOR mye opp, ut over barnets vekt og litt ekstra.

"Kanskje jeg skal hyre deg inn som couch når..."

*Hehehehe* En couch er vel ikke akkurat det du trenger når du skal ned i vekt, det er jo en sofa! ;o) Men en coach kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kanskje jeg skal hyre deg inn som couch når..."

*Hehehehe* En couch er vel ikke akkurat det du trenger når du skal ned i vekt, det er jo en sofa! ;o) Men en coach kanskje...

Skal du drive og mobbe rettskrivingen min nå igjen...

*overhormonell furting*

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shira12

Så kjekt! Nå ble jeg glad på dine vegne!

Har fulgt litt med her inne, da jeg prøver og tenke litt mer sunn mat o.l. Må begynne så smått og bygge opp igjen kroppen min.

Men dette var storveis, du er knallflink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Vet ikke om jeg egner meg som coach, men jeg kan absolutt komme med råd underveis :)

Mitt mål var også å ikke gå opp så mye under det siste svangerskapet. Vel, det holdt ganske lenge. Tror jeg var omtrent 30 uker på vei da jeg plutselig gikk opp 4 kg på en uke!!! Trodde jeg skulle få sjokk. Og fra da ga jeg liksom litt opp.

Fikk ikke lov til å trene pga fare for prematur fødsel. Så der lå jeg på sofaen da, og spiste...

Jeg gikk opp 23 kg totalt i det svangerskapet, omtrent akkurat like mye som med de to forrige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

WOW!!!

*sender beundrende blikk til jubalong70*

:-)))

*Rødme, rødme* *Skraper med tærne i bakken og ser ned* Tusen takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt! Nå ble jeg glad på dine vegne!

Har fulgt litt med her inne, da jeg prøver og tenke litt mer sunn mat o.l. Må begynne så smått og bygge opp igjen kroppen min.

Men dette var storveis, du er knallflink!

Takk skal du ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Flott! Du har grunn av å være stolt! ( VI er forresten i samme båt, da - jeg har gått ned 9,8 kilo....)

Så kjempebra KaVa!!!! Gratulerer!

Og takk !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...