candyqueen_83 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Så utrolig flink du er )) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Takk. Vet ikke om jeg egner meg som coach, men jeg kan absolutt komme med råd underveis Mitt mål var også å ikke gå opp så mye under det siste svangerskapet. Vel, det holdt ganske lenge. Tror jeg var omtrent 30 uker på vei da jeg plutselig gikk opp 4 kg på en uke!!! Trodde jeg skulle få sjokk. Og fra da ga jeg liksom litt opp. Fikk ikke lov til å trene pga fare for prematur fødsel. Så der lå jeg på sofaen da, og spiste... Jeg gikk opp 23 kg totalt i det svangerskapet, omtrent akkurat like mye som med de to forrige... Håper jeg skal klare å unngå det. Etter jul har jeg tenkt å komme meg i varmtvannsbasseng, enten i gravide-gruppe, eller bare stikke opp der nå og da og gjøre litt øvelser (har gått på vanngym før). Har så langt ingen restriksjoner. Graviditeten har så langt også hatt en positiv bi-effekt, nemlig en appetitt-regulering som jeg aldri før har opplevd maken til. Blir mett av mindre porsjoner osv. Men tror du jeg kunne få maile deg noen spørsmål som jeg ikke nødvendigvis vil legge ut åpent? Eller om du er på MSN? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jepp! ;o) Bra du sitter langt unna! Det er direkte ondskapsfullt å mobbe gravide med hormoner i berg-og-dalbane! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Eurodiet i regi av Dr. Lindbergs klinikk. Det er høyprotein og lavkarbo, og fungerer superdupert! Vil du skrive opp et eksempel på hva du spiser på en hel dag? Alle måltider? Syns det kan virke interessant, men jeg er så glad i brød Kanskje det kan være fristende likevel 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Oi, det er mye! Gratulerer! Selv har jeg fått 10 kg ekstra å drasse på, det merkes! Av andre grunner da, men likevel ;-) Lykke til videre, du kan kanskje belønne deg selv litt ekstra i dag? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Gratulerer :-) *misunnelig* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kakki1365380609 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Kjempebra!!! ) Du er skikkelig flink og du motiverer meg litt også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Utrolig bra! Gratulerer så mye, keep up the good work :-) Will do!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Så utrolig flink du er )) Takk og takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Håper jeg skal klare å unngå det. Etter jul har jeg tenkt å komme meg i varmtvannsbasseng, enten i gravide-gruppe, eller bare stikke opp der nå og da og gjøre litt øvelser (har gått på vanngym før). Har så langt ingen restriksjoner. Graviditeten har så langt også hatt en positiv bi-effekt, nemlig en appetitt-regulering som jeg aldri før har opplevd maken til. Blir mett av mindre porsjoner osv. Men tror du jeg kunne få maile deg noen spørsmål som jeg ikke nødvendigvis vil legge ut åpent? Eller om du er på MSN? Sett i gang å maile meg på [email protected] du. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Vil du skrive opp et eksempel på hva du spiser på en hel dag? Alle måltider? Syns det kan virke interessant, men jeg er så glad i brød Kanskje det kan være fristende likevel Vel, Eurodietten består i hovedsak av spesielle proteinprodukter. Det er hel og halvfabrikata som man da lager til ordentlig mat. Jeg kan for eksempel spise en sjokoladefrokostblanding til frokost, en osteomelett til lunsj, sjokoladebrownie til mellommåltid, Aspargessuppe til middag og en sjokolade til kvelds. I tillegg til disse produktene skal jeg spise massevis av visse typer grønnsaker. Etter en viss periode på dette går man over til fase 2, der man bytter ut 1 måltid med proteinrik nesten uten karbo vanlig mat. Det kan være salat med fisk, kylling eller annet kjøtt. Eller en middag med kjøtt/fisk/fugl og masse grønnsaker. Så er det fase 3. Da innføres gradvis mer vanlig mat og også mer karbohydrater. Men det anbefales å alltid leve på nogenlunde lavkarbomat. Og for meg med PCO og insulinresistens er det også veldig lurt. (Men jeg elsker også brød...) I fase 4 spiser man stort sett vanlig Lindberg-kosthold. Man kan gå tilbake til en annen fase om man trenger det. Det hele er nøye overvåket av lege. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Oi, det er mye! Gratulerer! Selv har jeg fått 10 kg ekstra å drasse på, det merkes! Av andre grunner da, men likevel ;-) Lykke til videre, du kan kanskje belønne deg selv litt ekstra i dag? :-) Har bestilt meg noen filmer fra CDON.com (takk Lillemus for ideen!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Gratulerer :-) *misunnelig* He, he - kanskje det motiverer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Kjempebra!!! ) Du er skikkelig flink og du motiverer meg litt også. Så bra!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Sett i gang å maile meg på [email protected] du. Takk, jeg skal ta kontakt der, i løpet av de nærmeste dagene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MillaMy Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Gratulerer! Prøv å løft på en 10 kg`s sekk med poteter. Da vil du virkelig innse hvor flink du har vært! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Takk, jeg skal ta kontakt der, i løpet av de nærmeste dagene Høres ut som en plan! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Gratulerer! Prøv å løft på en 10 kg`s sekk med poteter. Da vil du virkelig innse hvor flink du har vært! Ja, du sier noe. Ikke rart jeg føler meg bedre!!! Nå er det bare 50 kg igjen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Vel, Eurodietten består i hovedsak av spesielle proteinprodukter. Det er hel og halvfabrikata som man da lager til ordentlig mat. Jeg kan for eksempel spise en sjokoladefrokostblanding til frokost, en osteomelett til lunsj, sjokoladebrownie til mellommåltid, Aspargessuppe til middag og en sjokolade til kvelds. I tillegg til disse produktene skal jeg spise massevis av visse typer grønnsaker. Etter en viss periode på dette går man over til fase 2, der man bytter ut 1 måltid med proteinrik nesten uten karbo vanlig mat. Det kan være salat med fisk, kylling eller annet kjøtt. Eller en middag med kjøtt/fisk/fugl og masse grønnsaker. Så er det fase 3. Da innføres gradvis mer vanlig mat og også mer karbohydrater. Men det anbefales å alltid leve på nogenlunde lavkarbomat. Og for meg med PCO og insulinresistens er det også veldig lurt. (Men jeg elsker også brød...) I fase 4 spiser man stort sett vanlig Lindberg-kosthold. Man kan gå tilbake til en annen fase om man trenger det. Det hele er nøye overvåket av lege. Så du kjøper all maten på klinikken der altså? Smaker det noe godt da? Har prøvd på Lindberg før, og lav GI og sånn, men går et par dager bare. Jeg er helt håpløs. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 GRATULERER. 10 kg er noe å være stolt av. Håper du gjør det på "riktig" måte slik at det varer:-) (Altså at du bruker tid og legger om mat og treningsvaner) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.