fuji1365380447 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Å så flott! Dette går veien vet du, jubalong70! Jeg er ganske fornøyd med meg selv også. Har gått ned to kg de siste tre ukene, og det er akkurat riktig tempo for meg. Men jeg merker at det er mye mer fristelser nå frem mot jul. Vi blir invitert på pepperkakefest og diverse, og da er det vanskelig å la være å spise. Min holdning nå er at jeg kan ta litt - en pepperkake eller et lite stykke kake en gang i uka. Mest av alt må jeg passe meg for den hjemmelagede marsipanen til jul. Den er fali go! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Så du kjøper all maten på klinikken der altså? Smaker det noe godt da? Har prøvd på Lindberg før, og lav GI og sånn, men går et par dager bare. Jeg er helt håpløs. Bestiller maten, og den kommer i posten. Om den smaker godt. Vel, det er veldig mye annet som smaker veldig mye bedre. Noen produkter er ganske gode. Noen er helt ok, og andre er vanvittig vonde! Jeg har funnet ut at noen er bedre å bare drikke ned i stedet for å lage mat av dem. Andre er veldig greie om man krydrer litt ekstra og har på endel grønnsaker. Jeg synes det er lettere å starte opp med en slik diett for deretter å gradvis spise mer og mer karbohydrater til jeg spiser lindberg-kosthold, fremfor å gå fra et høykarbokosthold til et lindbergkosthold. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 GRATULERER. 10 kg er noe å være stolt av. Håper du gjør det på "riktig" måte slik at det varer:-) (Altså at du bruker tid og legger om mat og treningsvaner) Tja, bruker Eurodiet, så det går ganske fort i begynnelsen. MEn så går det saktere og saktere ettersom man spiser mer og mer vanlig mat. (Les om Eurodiet på www.eurodiet.no ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Å så flott! Dette går veien vet du, jubalong70! Jeg er ganske fornøyd med meg selv også. Har gått ned to kg de siste tre ukene, og det er akkurat riktig tempo for meg. Men jeg merker at det er mye mer fristelser nå frem mot jul. Vi blir invitert på pepperkakefest og diverse, og da er det vanskelig å la være å spise. Min holdning nå er at jeg kan ta litt - en pepperkake eller et lite stykke kake en gang i uka. Mest av alt må jeg passe meg for den hjemmelagede marsipanen til jul. Den er fali go! Så flink du har vært! Og det hørtes veldig fornuftig ut å unne seg litt, men ikke så mye. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Tja, bruker Eurodiet, så det går ganske fort i begynnelsen. MEn så går det saktere og saktere ettersom man spiser mer og mer vanlig mat. (Les om Eurodiet på www.eurodiet.no ) Ja, så det litt lengre nede i tråden. Men du får jo full legeoppfølging, så da er det sikkert veldig bra:-) Og ikke minst er det en god plan for hva som skjer framover. Synes du virkelig har gjort det flott ved å ta tak i dette. Du kommer sikkert til å merke store forandringer etterhvert som tiden går. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Ja, så det litt lengre nede i tråden. Men du får jo full legeoppfølging, så da er det sikkert veldig bra:-) Og ikke minst er det en god plan for hva som skjer framover. Synes du virkelig har gjort det flott ved å ta tak i dette. Du kommer sikkert til å merke store forandringer etterhvert som tiden går. Takk. Jeg føler absolutt at dette er det rette for meg. Det å skulle gå ned 60 kg er et utrolig langt lerret å bleke. Da er det veldig motiverende å få en "flying start". Og bare det å ha gått ned 10 kg gjør at jeg føler meg mye bedre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Takk. Jeg føler absolutt at dette er det rette for meg. Det å skulle gå ned 60 kg er et utrolig langt lerret å bleke. Da er det veldig motiverende å få en "flying start". Og bare det å ha gått ned 10 kg gjør at jeg føler meg mye bedre. 10 kilo er enormt mye, og det er klart at du merker det. Og om du skulle "misslykkes" og ikke klare alle 60 kiloene, så må du tenke på at alle monner drar. Litt ned i vekt er bedre enn ingenting:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 10 kilo er enormt mye, og det er klart at du merker det. Og om du skulle "misslykkes" og ikke klare alle 60 kiloene, så må du tenke på at alle monner drar. Litt ned i vekt er bedre enn ingenting:-) Det har du helt rett i, Speak. Jeg satser i alle fall på å gå ned 50 kg tilsammen. Og jeg vet at det kommer til å ta tid, men jeg har tid! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppola Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Gratulerer! Hvor lang tid har du brukt på det da? Lykke til videre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Så flink du er!!!!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Tenk at du har allerede nesten gått ned 20% av det du skal gå ned totalt, det er kjempe bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Gratulerer! Hvor lang tid har du brukt på det da? Lykke til videre! Det har jeg brukt 1,5 mnd på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Så flink du er!!!!!!!! Takk. JEg er fornøyd, ja! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Tenk at du har allerede nesten gått ned 20% av det du skal gå ned totalt, det er kjempe bra! Takk. Er det virkelig så mye! Det er jo faktisk veldig bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det har du helt rett i, Speak. Jeg satser i alle fall på å gå ned 50 kg tilsammen. Og jeg vet at det kommer til å ta tid, men jeg har tid! Kjempeflott innstilling. For det kommer til å ta tid. Selv brukte jeg drøyt en halvår på å gå ned ca. 7 kilo. Med en slik innstilling er jeg overbevist om at du kommer til å lykkes:-) Stå på videre, og hold oss informert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.