Gjest liede Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Hihi Over 70 % var innenfor normalen, da Ja, heldigvis. Vi er visst bare "dårligst" av de normale hittil i denne tråden. Og jeg trodde faktisk jeg var enda dårligere. Lurer på hvor tonedøv jeg hadde vært hvis jeg ikke hadde skulket pianotimer i 2 år. :-) 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Ja, heldigvis. Vi er visst bare "dårligst" av de normale hittil i denne tråden. Og jeg trodde faktisk jeg var enda dårligere. Lurer på hvor tonedøv jeg hadde vært hvis jeg ikke hadde skulket pianotimer i 2 år. :-) Hihi, jeg anser ikke meg selv som tonedøv, egentlig. Jeg er ikke flink til å synge, men klarer nå stort sett å gjenkjenne melodier etc. Du skal ikke se bort i fra at hvis dette var en test av høy betydning, ville jeg konsentrert meg bedre og fått et bedre resultat 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Hadde 96,5% på testen. OI! :-) Absolutt gehør? 0 Siter
Gjest batteri Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 hehe, fiolin og blokkfløyte må være noe av det verste i verden å høre på, når den som spiller ikke skiller tonene. herreguuud! jeg gikk musikklinja, fikk 5 `er i hørelære, synes jeg har godt gehør og hadde sang som hovedinstrument...også har jeg scort dårligere enn alle dere som har sagt hva dere fikk...!? 55,6 % riktig, er det mulig!!?? det hadde jeg virkelig ikke trodd om meg selv...:/ 0 Siter
org Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 herreguuud! jeg gikk musikklinja, fikk 5 `er i hørelære, synes jeg har godt gehør og hadde sang som hovedinstrument...også har jeg scort dårligere enn alle dere som har sagt hva dere fikk...!? 55,6 % riktig, er det mulig!!?? det hadde jeg virkelig ikke trodd om meg selv...:/ Jipppppppppppppppi! Jeg slo deg - og bare deg, visst! ;-) 0 Siter
Gjest batteri Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Jipppppppppppppppi! Jeg slo deg - og bare deg, visst! ;-) huff da... hehe.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.