ylvali1365381015 Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Oversett oppgavetittell og bestill oppgave fra f.eks. essay.uk. Saa bearbeider du dem selv. det finnes vel slikt i Norge ogsaa? Og det er lovlig.... WHAT?!! Det er så godt som JUKS! Nei, det er tilfredsstillelse over ærlig arbeid. Selv om det hoper seg opp og kvalmen kommer. 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 WHAT?!! Det er så godt som JUKS! Nei, det er tilfredsstillelse over ærlig arbeid. Selv om det hoper seg opp og kvalmen kommer. Tjaa, det er vel kanskje tilnaermet juks...eller et utgangspunkt. For jeg vet at det er slett ikke helt ferdige oppgaver man faar. Men,..nei, er enig med deg 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Tjaa, det er vel kanskje tilnaermet juks...eller et utgangspunkt. For jeg vet at det er slett ikke helt ferdige oppgaver man faar. Men,..nei, er enig med deg Ikke for å hovere eller gni det inn, jeg sitter selv oppe med div oppg på natterstid denne uka. (Og tar meg ineffektive økter her inne.. ;-)) Men jeg mener det, jeg vil helst prestere selv, ikke rappe fra andre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.