Gjest (Anonymous) Skrevet 24. april 2001 Skrevet 24. april 2001 Jeg har ved 2 anledninger prøvd å få hjelp til finne ut hvor man kan ta en gastro bypass operasjon!!! Hvorfor vil ikke legen svare på dette????? Hilsen en frustrert 0 Siter
nhd Skrevet 24. april 2001 Skrevet 24. april 2001 Dersom du med dette mener den gamle "slankeoperasjonen", så er det ingen som utfører denne lenger grunnet dårlig effekt og betydelige bivirkninger. 0 Siter
Gjest Ottar Grimstad, spesialist i allmennmedi Skrevet 25. april 2001 Skrevet 25. april 2001 Det er to grunner til at jeg ikke har svart: 1. Jeg vet ikke svaret. Jeg tviler på om du får gjort det i Norge og vet ikke noe sikkert om Sverige. 2. Som dere sikkert har merket, har vi problem med svarkapasiten. Vi skulle ønsket vi kunne svare alle, men greier det ikke. Vi prioriterer da å svare på på spørsmål der vi synes vi har svar som kan være av allmenn interesse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.