Gjest Hvem vet alt Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Har lett å lett etter vanlige kondolangse kort som det stå vers/dikt i, noen pæiling på hvor jeg kan finne det i oslo området. Hvordan bestiller man blomster kranser til sverige ? 0 Siter
org Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 De fleste blomsterforretninger og bokhandlere har kondolansekort, vil jeg tro. Om det står dikt i dem, er jeg ikke sikker på. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Kan bestille blomster gjennom Euroflorist ved å bruke den svenske telefonkatalogen http://privatpersoner.eniro.se/ Hilsen 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 kondolangse?? Uff, skjønte du ikke hva vedkommende mente? 0 Siter
meg__123! Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Uff, skjønte du ikke hva vedkommende mente? jo, men heter det det? ble litt usikker.. og du trenger ikke være frekk for det vet du... 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 jo, men heter det det? ble litt usikker.. og du trenger ikke være frekk for det vet du... Det heter kondolanse. Hilsen 0 Siter
meg__123! Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Det heter kondolanse. Hilsen ja det jeg tenkte det het. hehe 0 Siter
Gjest Hvem vet alt Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Kan bestille blomster gjennom Euroflorist ved å bruke den svenske telefonkatalogen http://privatpersoner.eniro.se/ Hilsen Takker for godt tips der skal jeg prøve. 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 jo, men heter det det? ble litt usikker.. og du trenger ikke være frekk for det vet du... Hehe, nei, det heter kondolanse, som du allerede har fått svar på. Men det kunne jo hende at det var unødvendig å svare sånn som du gjorde allikevel. Og helt sikkert unødvendig av meg også. 0 Siter
meg__123! Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Hehe, nei, det heter kondolanse, som du allerede har fått svar på. Men det kunne jo hende at det var unødvendig å svare sånn som du gjorde allikevel. Og helt sikkert unødvendig av meg også. jeg svarte sånn fordi jeg ble litt usikker... men men 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 jeg svarte sånn fordi jeg ble litt usikker... men men Ok. Det så ut som du svarte sånn fordi du syns vedkommende var helt idiot som kunne feilstave et ord på den måten. Men det er sikkert fordi jeg har briller på. 0 Siter
meg__123! Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Ok. Det så ut som du svarte sånn fordi du syns vedkommende var helt idiot som kunne feilstave et ord på den måten. Men det er sikkert fordi jeg har briller på. hehe.. nei ikke derfor.. 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Alle bokhandlere hvor de selger kort, har det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.