Gjest pompell Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Gubben og jeg åpna ei flaske vin i går...på en tirsdags kveld! Nå har vi sunket dypt! Dette går ikke! Aldri mer! Vi kom oss opp til rett tid i morres,-så det er ikke det... Men det var helt galt av oss å åpne ei flaske vin midt i uka! No må vi pinadø skjerpe oss! 0 Siter
Gjest kose seg Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Så lenge det ikke blir veldig mye eller alt for sent, synes jeg vin på en tirsdag er helt perfekt. Fint at man kan kose seg :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Vin midt i uka er helt legitimt bare dere ikke åpner to og tre flasker. Kos dere videre, dere har nok ikke sunket så veldig dypt. :-) 0 Siter
hidi Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Nå dømmer du dere altfor hardt! En flaske vin på to er ikke mye.Dere koste dere sammen, og fylle kunne dere neppe bli... Godt å kose seg avogtil, Bare det ikke blir for ofte! Ikke ha dårlig savittighet...Drikk mye vann før leggetif! Dere hadde sn sikkert en koselig kveld... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 seriøst? En flaske vin midt i uken er vel ingen big deal? 0 Siter
Spirello Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Seriøst? Drakk to krus gløgg på søndag jeg.. med sprit. Kjente ikke noe av det.. var bare i julestemning etter julevask og juleåynting. Vin midt i uka gjør da ikke noe, så sant man ikke drikker seg full eller drikker så mye at man blir fyllesjuk og ikke orker å stå opp om morningen, eller i verste fall må bli hjemme fra jobb. Litt kos midt i uka må man få lov til da. 0 Siter
nick Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Det gjorde vi også, uten at jeg ser det helt store dramaet i det? 0 Siter
Gjest Rødvinselsker Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Koser oss ofte med et glass vin midt i uka, uten at jeg ser noe galt i det. Ofte blir det med et glass hver, men det kan også bli to. Trodde ikke det var så uvanlig. 0 Siter
vilde Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Å fysj å fy. Rene alkisene assa! I skammekroken begge to! Neida, slapp av. Synes du virkelig det var så ille? Her i huset står det nesten alltid en kartong på lur...og den har vi forsynt oss av både på mandager og tirsdager. Og det har vi aldri skammet oss over :-) 0 Siter
nick Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Det gjorde vi også, uten at jeg ser det helt store dramaet i det? Og jaggu meg ble det ikke ei i dag også! *Fornøyd* 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Ett glass vin hver dag er bra for blodårene. Det sier legen min! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.