Gjest Debra irl Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Om flua Pedro. Hadde to bøker om ham, husker ikke forfatteren. Finner ikke noe på google heller. Noen som har hørt om (banan?)flua Pedro og som kan hjelpe meg å skaffe bøkene igjen (mistet dem i brann). Og om ikke selve boken kan skaffes, kanskje navnet på forfatteren?? Veldig takknemlig om noen vet noe. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Hvor gamle er bøkene omtrent? Fra de siste 10 årene eller noe du selv hadde som liten? (og når var du i så fall liten?) ) 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Hvor gamle er bøkene omtrent? Fra de siste 10 årene eller noe du selv hadde som liten? (og når var du i så fall liten?) ) Ikke så gamle. Kjøpte de på Mammutsalg på Norli for 5-6 år siden (tror jeg). Men de skjønte ikke hvilke bøker jeg mente da jeg snakket om flua Pedro.... Men kanskje du Lillemus??? 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Ikke så gamle. Kjøpte de på Mammutsalg på Norli for 5-6 år siden (tror jeg). Men de skjønte ikke hvilke bøker jeg mente da jeg snakket om flua Pedro.... Men kanskje du Lillemus??? Kan det være "Draculafluen møter Pedro den grusomme" av Per Henrik Gullfoss? Det er nr. 3 i en serie som heter Draculafluen, den kom på Orion forlag i 1999, er bare på 28 sider. Har den ikke her så jeg kan ikke si noe mer om den. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Kan det være "Draculafluen møter Pedro den grusomme" av Per Henrik Gullfoss? Det er nr. 3 i en serie som heter Draculafluen, den kom på Orion forlag i 1999, er bare på 28 sider. Har den ikke her så jeg kan ikke si noe mer om den. Det høres unektelig ut som den!! Hvordan får du det til??? Jeg må bare si at jeg ønsker deg den juleste av alle juler! Tusen tusen takk. Nå gjenstår bare å finne et eksemplar av den da :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.