Gjest Princess Peach Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 http://cleaninghunk.com/ En sånn en vil jeg ha! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Jeg har bestilt en stk Jason i cowboy-outfit til julerengjøringen. :oD 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Jeg har bestilt en stk Jason i cowboy-outfit til julerengjøringen. :oD Jeg satser på Brian i anleggsarbeideruniform. *rrr* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 hehe fiine! Den likte jeg. ;-) Me too! 0 Siter
amber sun Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Jeg har bestilt en stk Jason i cowboy-outfit til julerengjøringen. :oD Var det han i midten? Han med svart hår og litt skjeggstubb? Han tok jeg og. ;-) Og du, han er forresten enda litt bedre i rocker-outfit. Da flerrer han av singleten og tar noen groovy moves mens han vasker taklampa. *s* 0 Siter
Gjest håpefullll Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 har du flere uskyldige linker med fine lettkledde gutter? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Var det han i midten? Han med svart hår og litt skjeggstubb? Han tok jeg og. ;-) Og du, han er forresten enda litt bedre i rocker-outfit. Da flerrer han av singleten og tar noen groovy moves mens han vasker taklampa. *s* Jepp, det var han. Og nå skal jeg sannelig la ham vaske badet i rockeoutfiten. ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Jøsses min for en knall ide! Jadda, hjertelig velkommen til to av de (ikke han med skjegg) Skal lure meg på om han tar dusjen også et tak 0 Siter
GoodTimes Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Var det han i midten? Han med svart hår og litt skjeggstubb? Han tok jeg og. ;-) Og du, han er forresten enda litt bedre i rocker-outfit. Da flerrer han av singleten og tar noen groovy moves mens han vasker taklampa. *s* Ha! Han tok jeg også. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 hehe fiine! Den likte jeg. ;-) Han vasket her også.. 0 Siter
Lurveline Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Jeg har en sånn jeg ) Rocker eller cowboy? *ser det for meg* ;o) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Rocker eller cowboy? *ser det for meg* ;o) haha. husmor selvfølgelig. Skal få forkle i julegave. Han vasker gulv på gamlemåten tue,staur,grønnsåpe og vann ) 0 Siter
Lurveline Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 haha. husmor selvfølgelig. Skal få forkle i julegave. Han vasker gulv på gamlemåten tue,staur,grønnsåpe og vann ) Min er litt mer moderne han da, han bruker mopp. ) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Min er litt mer moderne han da, han bruker mopp. ) Er spent på hvor mye han kommer til å vaske før jul, kjenner jeg ham rett så skinner det på alle rom tom sengeklærne skifter han. Jeg baker bare jeg*Knis* 0 Siter
Lurveline Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Er spent på hvor mye han kommer til å vaske før jul, kjenner jeg ham rett så skinner det på alle rom tom sengeklærne skifter han. Jeg baker bare jeg*Knis* Jeg baker ikke særlig jeg, men jeg står klar med kjevla, for å si det sånn;o) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Jeg baker ikke særlig jeg, men jeg står klar med kjevla, for å si det sånn;o) Stakkars mann ) 0 Siter
Lurveline Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Stakkars mann ) Ja, huff! http://www1.istockphoto.com/file_thumbview_approve/1938070/2/istockphoto_1938070_housewife_s_caricature.jpg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.