Gå til innhold

Fylleangst - hvordan er din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er din fylleangst?

Jeg tør såvidt gå ut av døra dan derpå..Og angrer på alt og ingenting, selv om jeg ikke en gang har gjort noe galt..

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• meg__123!

5

• ylvali1365381015

5

• kaffepiken

4

• Angelica :o)

4

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83
Skrevet

har ikke noe å ha angst for jeg. så det går fint dagen derpå..

Skrevet

drikker meg aldri så drita at jeg ikke husker hva jeg har gjort..

Skrevet

Man kan ha fyllenerver uansett hvor mye man har drukket da.

Skrevet

Man kan ha fyllenerver uansett hvor mye man har drukket da.

men det har ikke jeg...

Skrevet

har ikke noe å ha angst for jeg. så det går fint dagen derpå..

Det har ikke jeg heller. Hele poenget er at jeg får angst allikevel...:-/

Skrevet

Jeg husker som regel alt sammen. Fyllenervene kommer likevel de.

Skrevet

Jeg husker som regel alt sammen. Fyllenervene kommer likevel de.

hmm ikke bra :/

Gjest Elextra
Skrevet

Den verste fylleangsten er gjerne den du ikke vet hvorfor du har. Du er bare generelt frynsete.

Enklere når man er 15, da har man fylleangst for at man drakk opp alle pengene sine.

Når man er 25 har man fylleangst for alt det dumme man sa og gjorde i går.

Når man er over 35 er angsten verre enn noen gang, uten at man helt kan peke på hvorfor...

Gjest theoline
Skrevet

Kjenner meg igjen der ja, og det blir verre å verre med åra, til tross for at jeg blir mer og mer disiplinert og folkelig, veldig rare greier.

Før gjorde jeg brølere av dimensjoner, og sa usj da, og smilte like glad på søndag.

Nå gjør jeg jo ikke så mye ut av meg lenger, ved unntak av noen svært leie episoder, men nervene(?), gåtta banen, jeg er helt ødelagt....

Skrevet

Kjenner meg igjen der ja, og det blir verre å verre med åra, til tross for at jeg blir mer og mer disiplinert og folkelig, veldig rare greier.

Før gjorde jeg brølere av dimensjoner, og sa usj da, og smilte like glad på søndag.

Nå gjør jeg jo ikke så mye ut av meg lenger, ved unntak av noen svært leie episoder, men nervene(?), gåtta banen, jeg er helt ødelagt....

Helt sant, blir verre in deed med åra...Too bad..:-(

Skrevet

Ja det fikk jeg virkelig bekrefta for noen uker siden. Hadde vært på fest lørdagen, og søndagen var jeg med min sønn i kirka for innskriving av konfirmantene.

Jeg satt på bakerste rekke og følte at alle i kirka var konsentrert om meg, og at de kunne se rett gjennom meg, enda de ikke kunne se meg i det hele tatt.

Ikke hadde jeg drukket overvettes mye. Ikke gjorde jeg noe gærnt heller, og var heller ikke så veldig fyllesyk. Men like fullt paranoid dagen derpå.

Var glad da jeg kom meg inn døra hjemme og kunne låse den bak meg.

Skrevet

Ja det fikk jeg virkelig bekrefta for noen uker siden. Hadde vært på fest lørdagen, og søndagen var jeg med min sønn i kirka for innskriving av konfirmantene.

Jeg satt på bakerste rekke og følte at alle i kirka var konsentrert om meg, og at de kunne se rett gjennom meg, enda de ikke kunne se meg i det hele tatt.

Ikke hadde jeg drukket overvettes mye. Ikke gjorde jeg noe gærnt heller, og var heller ikke så veldig fyllesyk. Men like fullt paranoid dagen derpå.

Var glad da jeg kom meg inn døra hjemme og kunne låse den bak meg.

Det er helt grusomt..

ylvali1365381015
Skrevet

Har ikke slikt jeg.

Tror fylleangst for det meste dreier seg om dårlig samvittighet, at man føler man har gjort noe "ulovlig" som forelder. Slapper man av og tenker, det var jammen artig i går! og vet at mange andre sannsynligvis er i samme båt selv om det ikke synes på dem, tror jeg fylleangsten forsvinner.

Med mindre det var en rotbløyte av de sjeldne da, jeg har faktisk trodd jeg skulle dø, så dårlig som jeg var. Men det er leeeeenge siden, før barna satte en stopper for de verste utsvelsene. Før i tiden var det også annet enn kun alkohol som ble konsumert, men det er bygone - et annet liv.

punky brewster
Skrevet

Er du flink å fylle på med drikke og mat, gjerne vitaminer dagen derpå, det skal visstnok hjelpe på nervene:)

Skrevet

Jeg kan være langt i fra drita, men allikvel ha store svarte hull.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Fylleangst?

Tror aldri jeg har vært borti det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...