Gå til innhold

Fylleangst - hvordan er din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å si det rett ut den er jævlig!!

Jeg analyserer alt og tenker og tror det værste....selv etter en aldeles rolig og hyggelig kveld....Jeg psyker meg skikkelig ned i flere dager.... Og lover meg selv at dette er det ikke verdt.(helt til neste gang;-)

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• meg__123!

5

• ylvali1365381015

5

• kaffepiken

4

• Angelica :o)

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

For å si det rett ut den er jævlig!!

Jeg analyserer alt og tenker og tror det værste....selv etter en aldeles rolig og hyggelig kveld....Jeg psyker meg skikkelig ned i flere dager.... Og lover meg selv at dette er det ikke verdt.(helt til neste gang;-)

Takk - jeg er med andre ord ikke alene..:-)

Skrevet

Så sant... :-) Man kan jo starte mer offensivt enn man slutter, liker å drikke vin og kose meg, kjenne brisen i hodet...

Men liker derimot ikke å kjenne den når jeg skal avslutte kvelden. ;-)

Ja, taket bør helst ikke snurre når man legger seg. ;o)

lalala1365380457
Skrevet

kjøp depridix på helsekost! fungerer genialt mot fylleangst =) slet med ekstrem fylleangst enkelte perioder selv, men da tok jeg en halv depridix på morgnenen så var angsten bort! Kjempekjekt!

Skrevet

kjøp depridix på helsekost! fungerer genialt mot fylleangst =) slet med ekstrem fylleangst enkelte perioder selv, men da tok jeg en halv depridix på morgnenen så var angsten bort! Kjempekjekt!

Hva slags tablett er det?

lalala1365380457
Skrevet

Har ikke slikt jeg.

Tror fylleangst for det meste dreier seg om dårlig samvittighet, at man føler man har gjort noe "ulovlig" som forelder. Slapper man av og tenker, det var jammen artig i går! og vet at mange andre sannsynligvis er i samme båt selv om det ikke synes på dem, tror jeg fylleangsten forsvinner.

Med mindre det var en rotbløyte av de sjeldne da, jeg har faktisk trodd jeg skulle dø, så dårlig som jeg var. Men det er leeeeenge siden, før barna satte en stopper for de verste utsvelsene. Før i tiden var det også annet enn kun alkohol som ble konsumert, men det er bygone - et annet liv.

fylle angst er en kjemisk reaksjon i kroppen - trenger ikke ha noe med hvordan man faktisk var kvelden før, kan rett og slett oppstå selv om du sitter helt alene og drikker og ikke gjør noe som helst

lalala1365380457
Skrevet

Hva slags tablett er det?

søk på det, har kommet over produktet en del på nett også. Skal visst gi mere engergi og hemme lett angst. Naturmiddel... (men altså, det er jo forsåvidt en del narkotiske stoffer også)..

synes å huske at ingrediensene står opplyst på nett..

jeg har kanskje tatt 3-4 halve tabletter siden jeg kjøpte tablettene for over et år siden.. er kjempekjekk om fylleangsten oppstår..

ylvali1365381015
Skrevet

Ja, taket bør helst ikke snurre når man legger seg. ;o)

Nei, taket bør være stabilt, ja.

;-) Og jeg har vent meg til å sette igjen en klunk med vin, og heller tåle at den går til spille. Det står gjerne om det på tampen av kvelden når jeg er i festlig lag...

Når siste rest får stå går alt så meget bedre!! ;-)

Skrevet

Nei, taket bør være stabilt, ja.

;-) Og jeg har vent meg til å sette igjen en klunk med vin, og heller tåle at den går til spille. Det står gjerne om det på tampen av kvelden når jeg er i festlig lag...

Når siste rest får stå går alt så meget bedre!! ;-)

Den slanten er forresten veldig fin å bruke i saus :o)

ylvali1365381015
Skrevet

Den slanten er forresten veldig fin å bruke i saus :o)

Ja!! Det blir utrolig godt med en skvett rødvin. :-)

Mmmmm, nå fikk jeg skikkelig lyst på hjemmelaget, mørk brunsaus med hvitløk og rødvin...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...