Gå til innhold

Har så lyst på røyk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida, du har ikke lyst på en røyk. Du har lyst til å gå deg en lang tur i det fine været dere kanskje har!

Og kanskje ei brødskive ville gjort seg. Ei med egg og kaviar på.

Nå er røyksuget over, men skulle gjerne hatt en brødskive med egg og kaviar og en tur ut. Om bare jeg og Squishy var friske :/

Kan du komme hit og servere egg m/ kaviar? ;)

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

22

• org

4

• ylvali1365381015

4

• Meg1365380063

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Bare noe jeg innbiller meg...

Hva er det jeg har lyst på, da? ;)

Epler og bananer;)

Skrevet

Nå er røyksuget over, men skulle gjerne hatt en brødskive med egg og kaviar og en tur ut. Om bare jeg og Squishy var friske :/

Kan du komme hit og servere egg m/ kaviar? ;)

Kommer! :-)

Skulle gjerne gjort det, i stedet for å lese til eksamen i morra!

Gjest catiki21
Skrevet

Kommer! :-)

Skulle gjerne gjort det, i stedet for å lese til eksamen i morra!

du må ha lykke til på din eksamen i morgen, org:-)

Skrevet

du må ha lykke til på din eksamen i morgen, org:-)

Takk, _det_ trenger jeg!

Gjest catiki21
Skrevet

Takk, _det_ trenger jeg!

kan jeg spørre hva du skal opp i? Selv hadde jeg historie i går og har to norsk eksamner til uka! Men lykke til igjen!

Skrevet

kan jeg spørre hva du skal opp i? Selv hadde jeg historie i går og har to norsk eksamner til uka! Men lykke til igjen!

Spes. ped nå, og 2 x norsk til uka jeg også.

Lykke til til deg også!

Gjest Persille
Skrevet

Babe! Dette har vi snakket om før :)

De som røyker er duste, du får stygt hår, du lukter vondt, stygg hud, og dårlig kondis....

Nå er du singel, du må være hot for å kompensere for mamma-syndromet (det du vet ;) ) - og da kan du ikke drive med røyking!

*streng*

Skrevet

Babe! Dette har vi snakket om før :)

De som røyker er duste, du får stygt hår, du lukter vondt, stygg hud, og dårlig kondis....

Nå er du singel, du må være hot for å kompensere for mamma-syndromet (det du vet ;) ) - og da kan du ikke drive med røyking!

*streng*

Ok, det var et godt argument.

Faen, da må jeg nesten slanke meg også. Helst gjennomgå noen plastiske operasjoner. Alt for å oppveie for mamma-syndromet! ;)

Gjest Persille
Skrevet

Ok, det var et godt argument.

Faen, da må jeg nesten slanke meg også. Helst gjennomgå noen plastiske operasjoner. Alt for å oppveie for mamma-syndromet! ;)

Start med røykingen, det er en uvane og ikke "deg"!

Resten er deg, det trenger du ikke endre for noen andre enn deg selv :)

Skrevet

Start med røykingen, det er en uvane og ikke "deg"!

Resten er deg, det trenger du ikke endre for noen andre enn deg selv :)

Du er ikke så dum, du :)

Men røykingen er også for meg. Og for Squishy. Æsj og fysj, en mamma som lukter røyk. Kan ikke være noe særlig. Ikke vil jeg fra han når han er femten på grunn av lungekreft heller.

Gjest Persille
Skrevet

Du er ikke så dum, du :)

Men røykingen er også for meg. Og for Squishy. Æsj og fysj, en mamma som lukter røyk. Kan ikke være noe særlig. Ikke vil jeg fra han når han er femten på grunn av lungekreft heller.

Enig i at det også er for deg - men det er ikke EN DEL av deg, det er en uvane.

Det andre er jo en del av deg og din person. See?

:)

Skrevet

Enig i at det også er for deg - men det er ikke EN DEL av deg, det er en uvane.

Det andre er jo en del av deg og din person. See?

:)

I see. Thanks, babe :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg husker slagordet Erik Hayden ble tillagt i antirøykekampanjer i sin tid (sikkert før du ble født):

"Å kysse en jente som røyker, er som å kysse et gammelt askebeger."

På den tiden var jeg, som alle andre ungjenter, dypt og inderlig forelsket i han, så kampanjen funket. Jeg har aldri så mye som forsøkt å røyke ;)

Du får tenke deg at drømmemannen ikke vil ha et askebeger, og avstå fra sigaretten.

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg er generelt ganske så flink til å slutte å røyke. Har sluttet brått flere ganger. Når jeg ble gravid, når kjæresten ba om det, nå når jeg ikke har råd og en date ba om det... Merker lite til abstinenser, bortsett fra et savn etter den røyken i hånden.

Men motivasjonen er ikke der for å holde meg vekk fra det lenge av gangen. Denne gangen skal jeg, da. Så da gjelder det å kutte alle nikotinprodukter.

Ja, det beste er jo å kutte tvert. Har selv gjort det to ganger, da var det i forb med svangerskap, og det blir jo lettere, både av psykiske og fysiske årsaker.

Nå prøver jeg igjen, med en mer laidback metode der jeg snuser av og til.

Ikke hørt at det forverrer formen, og det kan ikke bevises at det er helseskadelig, foreløpig iallefall.

Er ikke 100% motivert, det er kanskje der kjernen ligger?

Stå på! Alle slike substitutter er er uansett et drawback, det beste er å kutte assosiasjonstrådene til den slags. Lykke til! Jeg kommer etter!! :-)

ylvali1365381015
Skrevet

Men man får jo dårlig kondis av å snuse, gjør man ikke?

Det har jeg aldri hørt om...

Det beste er jo selvfølgelig å kutte alle slike kunstige behov, men når trangen oppstår, er det tross alt mye bedre å ta en pris enn å ty til sigaretter. Det er hevet over enhver tvil! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...