Gå til innhold

Jeg ble angrepet av sofaen!

Anbefalte innlegg

Meg1365380063
Skrevet

Jeg gikk pent, pyntelig og normalt forbi sofaen min i stad, da den brått kastet seg over meg og tuppa meg på lilletåa! Det i seg selv var jo ganske dårlig gjort, synes jeg. Nå kjente jeg ikke - trolig på grunn av tykke sokker - så mye der og da. Men nå, to timer senere, kjenner jeg desto mer. Det gjør vondt, vondt, vondt, samme hva jeg gjør og ikke gjør. Selv uten noe klær på tåa gjør det vondt.

Sofaen er selvfølgelig kastet ut, for slik oppførsel aksepterer jeg ikke. Men hva kan jeg gjøre for å trøste tåa? :-(

Skrevet

Ser du merker etter bitt også?

Du får godsnakke med tåa om den ikke kan gjøre hevn ;)

Gjest the husbond
Skrevet

Jeg gikk pent, pyntelig og normalt forbi sengen min i stad, da et par damearmer brått strakk seg opp, kastet meg ned på horisontalen. Det i seg selv var jo ganske overraskende gjort, synes jeg. Nå kjente jeg det ganske tydelig der og da. Men nå, to timer senere, kjenner jeg desto mer. Kjenner meg helt tom, vet ikke hva jeg gjør og ikke gjør. Selv uten noe klær kjenner jeg meg tom.

Eieren av damehendene er selvfølgelig ikke kastet ut, for slik oppførsel aksepterer jeg helt og fullt. Men hva kan jeg gjøre for å slippe tomheten?

Skrevet

En pakke frosne grønnsaker gjør susen! Det minsker hevelsen,,,

Et råd jeg fikk av legen engang og det funket!

Meg1365380063
Skrevet

Jeg gikk pent, pyntelig og normalt forbi sengen min i stad, da et par damearmer brått strakk seg opp, kastet meg ned på horisontalen. Det i seg selv var jo ganske overraskende gjort, synes jeg. Nå kjente jeg det ganske tydelig der og da. Men nå, to timer senere, kjenner jeg desto mer. Kjenner meg helt tom, vet ikke hva jeg gjør og ikke gjør. Selv uten noe klær kjenner jeg meg tom.

Eieren av damehendene er selvfølgelig ikke kastet ut, for slik oppførsel aksepterer jeg helt og fullt. Men hva kan jeg gjøre for å slippe tomheten?

Buttplug?

Meg1365380063
Skrevet

Ser du merker etter bitt også?

Du får godsnakke med tåa om den ikke kan gjøre hevn ;)

Jeg kan ikke se bittmerker, men så er jeg også ganske usikker på hva slags merker en sofa etterlater seg - hva slags tenner har den? Mange bittesmå? Da vil det jo være vanskelig å se noe uten lupe. Og det har jeg ikke! :-( Tenk om jeg får rabies?

Akkurat nå prøver jeg ikke å si noe til tåa, i håp om at den glemmer hvor vondt den har. Det ble mye godsnakking og stryking i stad, men det fungerte ikke. Så ny taktikk nå...

Meg1365380063
Skrevet

smertestillende salve?

Jeg har aloe vera og kortisonkrem, men det fungerer vel ikke akkurat for sånt?

Hmm... Lage en gugge av knust parasett og vann? :-)

Skrevet

Jeg kan ikke se bittmerker, men så er jeg også ganske usikker på hva slags merker en sofa etterlater seg - hva slags tenner har den? Mange bittesmå? Da vil det jo være vanskelig å se noe uten lupe. Og det har jeg ikke! :-( Tenk om jeg får rabies?

Akkurat nå prøver jeg ikke å si noe til tåa, i håp om at den glemmer hvor vondt den har. Det ble mye godsnakking og stryking i stad, men det fungerte ikke. Så ny taktikk nå...

Det hjelper å suge på den. tåa altså ;o)

Meg1365380063
Skrevet

du må ise den ned. Frosne erter, ja takk

Det hørtes ikke noe fristende ut, for foten er allerede iskald etter flere timers vandring/shopping med våte sko. Men hva er vel litt kulde fra eller til. Skal se hva jeg har i fryseren som tåa kan fotflørte med...

Meg1365380063
Skrevet

Det hjelper å suge på den. tåa altså ;o)

Så mjuk er jeg ikke!

Bør jeg spørre huseieren i andre etasje?

Meg1365380063
Skrevet

En pakke frosne grønnsaker gjør susen! Det minsker hevelsen,,,

Et råd jeg fikk av legen engang og det funket!

Se svaret jeg ga til miiaaaoo.

You two headed one mind'ers! :-)

Skrevet

Så mjuk er jeg ikke!

Bør jeg spørre huseieren i andre etasje?

Ja gjør det, det kan jo bli riktig så hyggelig det.

Skrevet

Sett deg på sofaen og spis is så den blir missunnelig. Til pass for den!

Skrevet

Jeg har aloe vera og kortisonkrem, men det fungerer vel ikke akkurat for sånt?

Hmm... Lage en gugge av knust parasett og vann? :-)

vet ikke om det kan anbefales. du har ikke eurax i huset? mulig den også virker smertestillende. (den mot insektsbitt)

Meg1365380063
Skrevet

vet ikke om det kan anbefales. du har ikke eurax i huset? mulig den også virker smertestillende. (den mot insektsbitt)

Nei, medisinutvalget mitt er labert. Det er stort sett p-piller og paracet...

Men jeg går for frosne grønnsaker, og håper det hjelper etterhvert.

Meg1365380063
Skrevet

Ja gjør det, det kan jo bli riktig så hyggelig det.

Hvis jeg blir lenge borte herfra, er det altså bare fordi jeg har det koselig med huseieren. Jeg tror kona er hjemme også! Dette bør bli særs bra!

Skrevet

Nei, medisinutvalget mitt er labert. Det er stort sett p-piller og paracet...

Men jeg går for frosne grønnsaker, og håper det hjelper etterhvert.

ja, god bedring. finn noe å kos deg med, så du glemmer tåa litt.

Gjest miiaaaoo
Skrevet

Det hørtes ikke noe fristende ut, for foten er allerede iskald etter flere timers vandring/shopping med våte sko. Men hva er vel litt kulde fra eller til. Skal se hva jeg har i fryseren som tåa kan fotflørte med...

Og så er det lurt å la foten din hvile litt. Ha den gjerne høyt. Opp på en puff eller noe slikt mens du sitter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...