Gå til innhold

Jeg ble angrepet av sofaen!

Anbefalte innlegg

Meg1365380063
Skrevet

Sett deg på sofaen og spis is så den blir missunnelig. Til pass for den!

Åh, det hadde fungert så utrolig bra - om jeg hadde is i fryseren. Men jeg har bare sånn is som bør avises... Er det godt med sjokoladesaus?

Meg1365380063
Skrevet

Og så er det lurt å la foten din hvile litt. Ha den gjerne høyt. Opp på en puff eller noe slikt mens du sitter.

Will do!

Skrevet

Hvis jeg blir lenge borte herfra, er det altså bare fordi jeg har det koselig med huseieren. Jeg tror kona er hjemme også! Dette bør bli særs bra!

Good luck!:o)

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg gikk pent, pyntelig og normalt forbi sengen min i stad, da et par damearmer brått strakk seg opp, kastet meg ned på horisontalen. Det i seg selv var jo ganske overraskende gjort, synes jeg. Nå kjente jeg det ganske tydelig der og da. Men nå, to timer senere, kjenner jeg desto mer. Kjenner meg helt tom, vet ikke hva jeg gjør og ikke gjør. Selv uten noe klær kjenner jeg meg tom.

Eieren av damehendene er selvfølgelig ikke kastet ut, for slik oppførsel aksepterer jeg helt og fullt. Men hva kan jeg gjøre for å slippe tomheten?

Du burde ikke føle tomhet kjære deg. Heller fullbyrdelse og tilfredsstillelse. Heldiggrisene!

Her sitter mannen opptatt i telefonmøte (på ækt trønderængelsk) mens jeg, ja jeg sitter nå her.

Skulle ønske noen kom og brakk meg over, for å si det sånn...

vel, det ordner seg nok om en halv times tid... ;-)

Skrevet

Åh, det hadde fungert så utrolig bra - om jeg hadde is i fryseren. Men jeg har bare sånn is som bør avises... Er det godt med sjokoladesaus?

Nam! sjokolade er sjokolade! Så ja, det funker helt topp! :)

Skrevet

Jeg ble angrepet av en trapp og måtte fjerne tåneglen. Jeg hadde det ikke godt på flere uker. Ikke kunne jeg gjøre noe med trappen heller, for den var ikke min, og jeg hadde allrede sparket den...

Kjipt. Utvisning av sofaen var helt på sin plass. Jeg hadde da ikke hatt møbler igjen, for det er faktisk ikke et møbel i hele huset som ikke har angrepet meg til ungenes store fornøyelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...