Hønemoren Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Flere kjerringråd enn å sitte med fingeren i grønnsåpevann? Lurer på om Brexidol kan hjelpe her, den er effektiv for mye. 0 Siter
Gjest lillesykesøster Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 rens med pyrisept og ha på bacimycin salve. 0 Siter
Lurveline Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Brexidol demper betennelse, virker smertestillende og er febernedsettende, så det er godt mulig det virker. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Brexidol demper betennelse, virker smertestillende og er febernedsettende, så det er godt mulig det virker. Ja, Brexidol virket den. Mye bedre i dag, men nå fikk jeg gjort noe med dette med en gang når det gjaldt grønnsåpevann også så kan jo være en kombinasjon. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 rens med pyrisept og ha på bacimycin salve. Det skal jeg huske, men er mye bedre i dag så et par omganger i grønnsåpevann i går kveld og en Brexidol gjorde underverker. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 ta heller grønnsåpe rett på et plaster som du har på i ca 12 timer. bruker å ta på dette på kvelden jeg og da er det helt borte på morgenen. Så slipper du å bli hemmet med å skulle ha hånda i ei bøtte vann hele tiden 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Klipp en tupp av en aloe vera plante, saus inn og plaster på. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Klipp en tupp av en aloe vera plante, saus inn og plaster på. Hadde faktisk på aloevera gele i går kveld og en plasterlapp utenpå Tror nok en kombinasjon av det jeg gjorde har hjulpet, for mye, mye bedre i dag, kan til og med skrive med fingeren her idag:-) Har en kjempegod aloevera gele stående i kjøleskapet og den hjelper jammen for så mangt. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 ta heller grønnsåpe rett på et plaster som du har på i ca 12 timer. bruker å ta på dette på kvelden jeg og da er det helt borte på morgenen. Så slipper du å bli hemmet med å skulle ha hånda i ei bøtte vann hele tiden Det var et bra tips.....til neste gang. Ja, kjedelig å sitte i går kveld med den fingeren i vannbollen da, fikk jo ikke strikka ....! 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Hadde faktisk på aloevera gele i går kveld og en plasterlapp utenpå Tror nok en kombinasjon av det jeg gjorde har hjulpet, for mye, mye bedre i dag, kan til og med skrive med fingeren her idag:-) Har en kjempegod aloevera gele stående i kjøleskapet og den hjelper jammen for så mangt. Så flott da! Aloe vera er "kjekt å ha". 0 Siter
Hønemoren Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Så flott da! Aloe vera er "kjekt å ha". Ja, hender jo jeg brenner meg på stekovnspanna eller kjeler. Har også brukt aloevera for "sti på øyet" og øreubehag. En teksje aloevera å svelge ved halsvondt er også bra.., helt sant. 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Ja, hender jo jeg brenner meg på stekovnspanna eller kjeler. Har også brukt aloevera for "sti på øyet" og øreubehag. En teksje aloevera å svelge ved halsvondt er også bra.., helt sant. Flott, da vet jeg det. Her i huset er det ofte halsvondt for tida. Takk. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 Flott, da vet jeg det. Her i huset er det ofte halsvondt for tida. Takk. Bare hyggelig. Husk å begynne å ta den teskjeen med en gang halsvondtet begynner. Ikke farlig å svelge aloeveragele, i hvertfall ikke den jeg bruker, Miranda sin, og er helt rent produkt. Du kan lese mere om den på internettsidene til Miranda, men finnes sikkert andre gode merker også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.