Gå til innhold

spile-bh

Anbefalte innlegg

Gjest lorette
Skrevet

Har alltid kjøpt BH uten spiler, men i dag gikk jeg til innkjøp av en slik en. Den va jo kjempelekker!:-)

Men....jeg føler at de spilene stikker meg på siden.

Hva galt har jeg gjort?

Passer ellers helt fint. Er det vanesak eller? Hvis så er det tilbake til de uten spiler:-(

ylvali1365381015
Skrevet

Spiler har jeg brukt lenge, mine er store og trenger en liten lift. ;-)

Spilene stikker etterhvert som bhen slites og kan stikke opp gjennom stoffet.

Men det skal de jo ikke gjøre med en gang...

Kjøp bh på et mer "fasjonabelt" sted enn h&m. Gjerne Lindex også, dersom du dynes spesialistene er for dyre.

For slike som meg er det det eneste alternativ, desverre, siden h&m diskriminerer de med store bryst... :-(

Ikke en d-eller f-cup å finne, selv om vi eksisterer vi også!!

Urettferdig, de store kjedene burde jo tekkes folk flest?

Gjest lorette
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1165445436' post='3423227]

Finnes det uten spiler?

Jaja..hehe..det finnes uten spiler ja;-)

Skrevet

Det kan hende du har kjøpt feil størrelse rett og slett:) Jeg vil anbefale deg å gå i en butikk der du får hjelp til å finne riktig størrelse, det behøver ikke være dyrere enn å handle på cubus, men du får bedre hjelp.

Skrevet

Jaja..hehe..det finnes uten spiler ja;-)

*Knis*

;o)

Skrevet

Kjøp bh på et mer "fasjonabelt" sted enn h&m. Gjerne Lindex også, dersom du dynes spesialistene er for dyre.

For slike som meg er det det eneste alternativ, desverre, siden h&m diskriminerer de med store bryst... :-(

KappAhl har også store størrelser i BH.

Skrevet

Det er veldig, veldig mange kvinner som bruker feil BH-størrelse. Og jeg innbiller meg at det er vanskeligere å oppdage om man bruker BH uten spiler.

Så kanskje du rett og slett har oppdaget at du bør justere BH-størrelsen din?

Skrevet

..... og hvis noen finner en BH med spiler som IKKE knirker, rekk opp hånda!

Gjest milliee
Skrevet

jeg har minst 9 bher i D-cup fra H&M. Er bare de som er fine til meg.

Men du har rett i at de ikke har F.

Gjest trultemor26
Skrevet

Ja, hva er det med den knirkingen egentlig?

Skrevet

Ingen av mine spileBH`er knirker...Første gang jeg har hørt de kan!

Uansett hvordan jeg beveger meg, så er de tyste...Og ikke er det dyre merker heller.

*pussig*

Skrevet

KappAhl har også store størrelser i BH.

KappAhl har bare nerkelige bh'er som overhode ikke passer mine pupper, uansett om størrelsen nesten skulle passe. De blir bare flate og splæsja utover.

Og nå skal jeg straks på She og se om de har en stroppeløs bh i str 75E.... Kan jo bli interessant.

Skrevet

jeg har minst 9 bher i D-cup fra H&M. Er bare de som er fine til meg.

Men du har rett i at de ikke har F.

D-cup fra H&M!? Har jeg aldri sett. Det eneste jeg ser når jeg går forbi undertøysavdelingen der er vatterte bh'er i a-cup med Snoopy på...

Gjest milliee
Skrevet

D-cup fra H&M!? Har jeg aldri sett. Det eneste jeg ser når jeg går forbi undertøysavdelingen der er vatterte bh'er i a-cup med Snoopy på...

ja har sett deg si det et par ganger. Men jeg finner de nå. Får fine pupper i dem:) Helt glatte, har i høstgrønn, hvit og bersj. Og rosa. De er så fine at jeg hamstrer. For ja, de har nok en stor overflod av a,b,c

De vatterte går dessverre bare opp til 85 C.

Skrevet

ja har sett deg si det et par ganger. Men jeg finner de nå. Får fine pupper i dem:) Helt glatte, har i høstgrønn, hvit og bersj. Og rosa. De er så fine at jeg hamstrer. For ja, de har nok en stor overflod av a,b,c

Jeg skal innrømme at jeg ikke har dykket ned i undertøysavdelingen der. :o) Vatterte er det siste jeg trenger og med en såpass ustandard størrelse som jeg har så er nok ikke H&M rette stedet uansett.

Skrevet

KappAhl har bare nerkelige bh'er som overhode ikke passer mine pupper, uansett om størrelsen nesten skulle passe. De blir bare flate og splæsja utover.

Og nå skal jeg straks på She og se om de har en stroppeløs bh i str 75E.... Kan jo bli interessant.

Så rart. En av mine beste "struttepupp-BH-er" kommer fra KappAhl.

Men det er jo ikke annet enn ytterligere et bevis på hvor utfordrende det er å designe kvinneklær. Vi har så veldig mye større variasjon i fasong enn hva menn har. De varierer stort sett bare i størrelse, de. :o)

Skrevet

Jeg skal innrømme at jeg ikke har dykket ned i undertøysavdelingen der. :o) Vatterte er det siste jeg trenger og med en såpass ustandard størrelse som jeg har så er nok ikke H&M rette stedet uansett.

H&M har stort sett sørgelig små BH-er.

Skrevet

'...høstgrønn, hvit og bersj...'

Jeg lurte på hvilken farge bæsj var. (Eksamen i morra, derfor litt sånn krisehumor i dag...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...