Gå til innhold

spile-bh

Anbefalte innlegg

lalala1365380457
Skrevet

når du har på deg bh'n - er den så stram rundt at når du løfter på skuldrene så beveger den seg ikke under bysten? og kjøpte du den så du begynner å bruke den på ytterste hakk?

har du dyttet bh'en så spilene går akkurat kant i kant med der brystene starter? Og har du løftet opp brystet så det ligger ordentlig i bh'en?

som noen andre skriver under her så kan det være veldig nyttig å gå på en spesialbutikk bare for å se hvordan en bh som faktisk passer skal se ut. Du trenger dog ikke kjøpe der (da prisene gjerne ligger på 600 og oppover), men bare for å få hjelp til å finne riktig størrelse. Hvor i landet bor du? I trondheim vil jeg anbefale SHE, beste butikken jeg har vært på.

Deretter kan du f.eks. gå på reimers og kjøpe bh'en - jeg handler der, kjøper triumph sine bh'er , de er veldig gode.

Gjest milliee
Skrevet

'...høstgrønn, hvit og bersj...'

Jeg lurte på hvilken farge bæsj var. (Eksamen i morra, derfor litt sånn krisehumor i dag...)

jeg har aldri greid å stave det ordet :(

Skrevet

..... og hvis noen finner en BH med spiler som IKKE knirker, rekk opp hånda!

*rekker hånda i været*

Bh-ene mine er helt lydløse :o)

Skrevet

jeg har aldri greid å stave det ordet :(

Hei, det var ikke for å være ekkel jeg skrev det, altså! Men jeg leste feil.

Beklager hvis innlegget mitt ble misforstått!

Skrevet

..... og hvis noen finner en BH med spiler som IKKE knirker, rekk opp hånda!

Det har jeg sjeldent/aldri opplevd ;)

ylvali1365381015
Skrevet

jeg har minst 9 bher i D-cup fra H&M. Er bare de som er fine til meg.

Men du har rett i at de ikke har F.

Ikke har de d-cup heller, ikke det jeg har sett iallefall.

Men mye fint der, og jammen mye rart også!

Gull, rosa, flaskegrønt, brunt... ;-)

Gjest milliee
Skrevet

Ikke har de d-cup heller, ikke det jeg har sett iallefall.

Men mye fint der, og jammen mye rart også!

Gull, rosa, flaskegrønt, brunt... ;-)

jo, jeg sa jo at jeg har mange BH'er i D-cup fra H&M, så det har de. Men ikke de med innlegg og Snoopy og slik, de går bare til 85 C.

Mente du DD eller E kanskje?

For D har de:) Har hatt siste året:) Før kjøpte jeg bare i 80 C og gikk rundt med for liten BH, men de har begynt å ta inn D nå heldigvis.

Kanskje må du være tidlig ute i sesongen for de blir utsolgt.

Jeg hamstra inn 6 på en gang sist jeg kjøpte.

Gjest milliee
Skrevet

Hei, det var ikke for å være ekkel jeg skrev det, altså! Men jeg leste feil.

Beklager hvis innlegget mitt ble misforstått!

nei ikke sånn ment :)

ylvali1365381015
Skrevet

KappAhl har også store størrelser i BH.

Takk for opplysningen! Jeg er meget sjelden innom der, men kan ta en tur med bh for øyet.

;-)

ylvali1365381015
Skrevet

jeg har minst 9 bher i D-cup fra H&M. Er bare de som er fine til meg.

Men du har rett i at de ikke har F.

Da kommer jeg visst konsekvent for sent, jeg finner aldri disse.

Kun et spørsmål om tid, der altså, som så ofte ellers...

ylvali1365381015
Skrevet

jo, jeg sa jo at jeg har mange BH'er i D-cup fra H&M, så det har de. Men ikke de med innlegg og Snoopy og slik, de går bare til 85 C.

Mente du DD eller E kanskje?

For D har de:) Har hatt siste året:) Før kjøpte jeg bare i 80 C og gikk rundt med for liten BH, men de har begynt å ta inn D nå heldigvis.

Kanskje må du være tidlig ute i sesongen for de blir utsolgt.

Jeg hamstra inn 6 på en gang sist jeg kjøpte.

Ja! Jeg er konsekvent for sent ute til alt... ;-)

Når er det sesong for bh-er da? Trodde det var en jevn strøm året igjennom, det skulle man jo tro?

Gi meg noen hint, jeg vil jo gjerne spare meg noen tusen pr

år der det er mulig.

Mvh,

Gjest milliee
Skrevet

Ja! Jeg er konsekvent for sent ute til alt... ;-)

Når er det sesong for bh-er da? Trodde det var en jevn strøm året igjennom, det skulle man jo tro?

Gi meg noen hint, jeg vil jo gjerne spare meg noen tusen pr

år der det er mulig.

Mvh,

jeg kjøpte inn en haug 80 D nå i høst...

jeg kan sjekke i morgen om de fortsatt har dem:)

var på H&M på solsiden jeg kjøpte.

Men alle var like, bare i forskjellige farger.

Så noen 80 D med sånn halterneck eller hva det heter på H&M i munkegata også her i høst.

Så har egentlig inntrykk av at de rett og slett har begynt å ta inn D-cuper på H&M også.

Har tidligere hatt svært mange gråtkvalte øyeblikk på H&M mens jeg jakter på BH som er sååå fine, men går bare til C. Har greid la være lage en scene heldigvis.

Men det er altså bare sånne glatte uten innlegg som er i D. Jeg får kjempefine pupper i dem:)

Som sagt jeg skal sjekke i morgen, skal uansett til byen da.

Skrevet

Så noen 80 D med sånn halterneck eller hva det heter på H&M i munkegata også her i høst.

Så har egentlig inntrykk av at de rett og slett har begynt å ta inn D-cuper på H&M også.

Har tidligere hatt svært mange gråtkvalte øyeblikk på H&M mens jeg jakter på BH som er sååå fine, men går bare til C. Har greid la være lage en scene heldigvis.

Men det er altså bare sånne glatte uten innlegg som er i D. Jeg får kjempefine pupper i dem:)

Hvis H&M har begynt å ta inn undertøy i litt større størrelser så er det jo kjempeflott! :o)

Halterneck har jeg ikke kunnet bruke de siste 20 årene i alle fall, det blir for tungt for nakken min for all tyngden på brystene blir jo belastet nakken da.

Gjest milliee
Skrevet

Hvis H&M har begynt å ta inn undertøy i litt større størrelser så er det jo kjempeflott! :o)

Halterneck har jeg ikke kunnet bruke de siste 20 årene i alle fall, det blir for tungt for nakken min for all tyngden på brystene blir jo belastet nakken da.

ja, jeg fikk vondt i nakken nesten med en gang jeg tok den på. så kjøpte den ikke..

ylvali1365381015
Skrevet

Takk skal du ha! :-)

Jeg liker selv slike enkle.

Jeg kom nettopp hjem etter å ha arrangert juleverksted i bhg siden kl elleve, orker ikke ut å shoppe nå!! ;-/

Er du tilfeldigvis innom og legger merke til det, kan du jo informere meg?

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...