Gå til innhold

Har du gode råd om isisng i tennnene?

Anbefalte innlegg

Gjest Filkmano
Skrevet

Jeg er så plaget av ising i tennene, spesielt hvis jeg har vært ute å gått i kaldt vær og kommer inn. Da verker det noe forferdelig til og med i leppa. Tar ca en halv time, så er det over. Det er kun i nedmunnen.Men det er så ubehagelig, gruer meg nesten for å gå ut.

Har spurt en tannlege, men han hadde ingen gode råd til meg.

Noen som vet?

Gjest annlovinda
Skrevet

Hvis du ikke bruker fluor skyllevann daglig, vil jeg anbefale deg å bruke det.

Jeg ble veldig plaget med ising i tennene før jeg begynte med det. Det tok ikke mange dagene før jeg merket bedring.

Gjest Filkmano
Skrevet

Hvis du ikke bruker fluor skyllevann daglig, vil jeg anbefale deg å bruke det.

Jeg ble veldig plaget med ising i tennene før jeg begynte med det. Det tok ikke mange dagene før jeg merket bedring.

Det skal jeg jammen prøve. Takk for tipset.

Skrevet

Jeg ble anbefalt Sensodyne tannkrem av tannlegen, og det virket i mitt tilfelle. Slett ikke innbilning.

Gjest this is a signature
Skrevet

Jeg tror fluortabletter virker mot ising i tennene. Iallefall hos meg.

lalala1365380457
Skrevet

blir helt kvitt ising i tennene ved å skylle med fluor i perioder hvor jeg plages med ising jeg! billig og effektivt.

Skrevet

For det første er sånn Whitening-tannkrem med og fremkaller ising ifølge tannlegen min. Så det må du i alle fall skygge unna.

Han anbefalte meg å bruke Sensodyn, og det gjorde underverker (og jeg var skikkelig plaga).

Skrevet

For det første er sånn Whitening-tannkrem med og fremkaller ising ifølge tannlegen min. Så det må du i alle fall skygge unna.

Han anbefalte meg å bruke Sensodyn, og det gjorde underverker (og jeg var skikkelig plaga).

Sensodyne har en egen type som heter whitening, så det går an å kombinere ;-)

Om det faktisk virker blekende er en helt annen sak. Jeg tror ikke på det :-)

Skrevet

Sensodyne har en egen type som heter whitening, så det går an å kombinere ;-)

Om det faktisk virker blekende er en helt annen sak. Jeg tror ikke på det :-)

Ja, den hadde mannen min kjøpt (uten å tenke over hva som stod oppe i hjørnet, selvsagt ...), og den plager meg ikke i det hele tatt.

Men den blekegreia har ikke jeg noe tro på heller.

Gjest Pontiac
Skrevet

Sensodyne tannkrem hver dag og pusse tennene noe mer forsiktig inntil isingen har gitt seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...