Gjest Filkmano Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jeg er så plaget av ising i tennene, spesielt hvis jeg har vært ute å gått i kaldt vær og kommer inn. Da verker det noe forferdelig til og med i leppa. Tar ca en halv time, så er det over. Det er kun i nedmunnen.Men det er så ubehagelig, gruer meg nesten for å gå ut. Har spurt en tannlege, men han hadde ingen gode råd til meg. Noen som vet? 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Hvis du ikke bruker fluor skyllevann daglig, vil jeg anbefale deg å bruke det. Jeg ble veldig plaget med ising i tennene før jeg begynte med det. Det tok ikke mange dagene før jeg merket bedring. 0 Siter
Gjest Filkmano Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Hvis du ikke bruker fluor skyllevann daglig, vil jeg anbefale deg å bruke det. Jeg ble veldig plaget med ising i tennene før jeg begynte med det. Det tok ikke mange dagene før jeg merket bedring. Det skal jeg jammen prøve. Takk for tipset. 0 Siter
Aleksia Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jeg ble anbefalt Sensodyne tannkrem av tannlegen, og det virket i mitt tilfelle. Slett ikke innbilning. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jeg tror fluortabletter virker mot ising i tennene. Iallefall hos meg. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 blir helt kvitt ising i tennene ved å skylle med fluor i perioder hvor jeg plages med ising jeg! billig og effektivt. 0 Siter
Gyda Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 For det første er sånn Whitening-tannkrem med og fremkaller ising ifølge tannlegen min. Så det må du i alle fall skygge unna. Han anbefalte meg å bruke Sensodyn, og det gjorde underverker (og jeg var skikkelig plaga). 0 Siter
Gjest mij Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 For det første er sånn Whitening-tannkrem med og fremkaller ising ifølge tannlegen min. Så det må du i alle fall skygge unna. Han anbefalte meg å bruke Sensodyn, og det gjorde underverker (og jeg var skikkelig plaga). Sensodyne har en egen type som heter whitening, så det går an å kombinere ;-) Om det faktisk virker blekende er en helt annen sak. Jeg tror ikke på det :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Sensodyne har en egen type som heter whitening, så det går an å kombinere ;-) Om det faktisk virker blekende er en helt annen sak. Jeg tror ikke på det :-) Ja, den hadde mannen min kjøpt (uten å tenke over hva som stod oppe i hjørnet, selvsagt ...), og den plager meg ikke i det hele tatt. Men den blekegreia har ikke jeg noe tro på heller. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Sensodyne tannkrem hver dag og pusse tennene noe mer forsiktig inntil isingen har gitt seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.