Sc00by Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Hei Ja så har mor vært litt overivrig en sen nattetime... fikk avgårde julekortbestillingen natt til tirsdag. Lat som jeg er så bestiller jeg med bilde og ferdigskrevet tekst. Jeg brukte ganske mange forsøk på å få teksten riktig og dillet frem og tilbake med forskjellige bilder osv. Sendte til slutt avgårde bestillingen og var fornøyd. I dag når jeg logger inn ser jeg at jeg på den siste versjonen av kortet har skrevet: God jul og god nytt år... ER DET MULIG!!! Det er selvfølgelig alt for sent å gjøre noe med det... Heldigvis satte jeg det opp slik at god jul og godt nytt år står under hverandre med litt luft fra resten av teksten. Håper noen forstår forklaringen. Så jeg trenger store FINE klistermerker (f.eks hjerter) hvor det står God jul og Godt Nytt år som jeg kan lime over akkurat denne delen av teksten... Noen som har sett noe sånt. Helst på nettet. Eller er det noen kreative sjeler her som har noen andre gode forslag? Mannen min kommer til å kverke meg når det kommer 55 ubrukelige julekort i posten og en regning på 900 kr... hjelp... ( 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Litt pinlig er det sikkert, men nesten ingen vil legge merke til det uansett. Bare ta en test på mannen din det:) 0 Siter
org Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Du kan ikke skrive på den t'en som mangler? 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 sikkert ingen som merker det - altså nå har jeg ikke fått drukket morgenkaffen min ennå - men jeg så faktisk ikke hva som var feil og trodde du hadde ført på "er det mulig!!!" til slutt på kortet jeg, hahaha...ikke før org skrev at du sikkert kunne føre på t'en så jeg hva som var galt =) sikkert ingen som ser det. men hva med å prøve å sende mail til fotolabben? kanskje de rekker å rette det opp? eller kanskje de ser feilen og retter det opp for deg automatisk? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jeg måtte lese igjennom innlegget ditt fire ganger før jeg oppdaget feilen. Så om familie og venner av deg er bare i nærheten av like sløve som meg, så går nok dette bra! (Og jeg er perfeksjonist av natur, altså) 0 Siter
snø Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Hehe, jeg hadde dødd selv om jeg hadde gjort noe tilsvarende, men jeg kan trøste deg med at jeg måtte lese gjennom flere ganger før jeg så feilen. Trodde problemet var at du hadde brukt små bokstaver i "godt nytt år", og tenkte at det får da være måte på å være perfeksjonist! ;o) Men jeg forstår at du ikke har lyst til å sende dem ut sånn. 0 Siter
Sc00by Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Hehe, jeg hadde dødd selv om jeg hadde gjort noe tilsvarende, men jeg kan trøste deg med at jeg måtte lese gjennom flere ganger før jeg så feilen. Trodde problemet var at du hadde brukt små bokstaver i "godt nytt år", og tenkte at det får da være måte på å være perfeksjonist! ;o) Men jeg forstår at du ikke har lyst til å sende dem ut sånn. Problemet er at det kun står Vi ønsker dere God jul og god nytt år Julehilsen fra "Sc00byfamilien" Med så lite tekst forsvinner nok ikke den manglende T like fort som den gjør midt i et DOL innlegg... skulle virkelig ønske noen kunne komme med et klistermerke tips, eller noe tilsvarende lurt hehe 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Problemet er at det kun står Vi ønsker dere God jul og god nytt år Julehilsen fra "Sc00byfamilien" Med så lite tekst forsvinner nok ikke den manglende T like fort som den gjør midt i et DOL innlegg... skulle virkelig ønske noen kunne komme med et klistermerke tips, eller noe tilsvarende lurt hehe ingen fare, de som mottar vil sikkert tro det var en tabbe fra fotolabben sin side.. har du prøvd å ringe de forresten? 0 Siter
Gjest ring og hør Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Har du ringt og spurt om de faktisk har trykket kortene enda? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Problemet er at det kun står Vi ønsker dere God jul og god nytt år Julehilsen fra "Sc00byfamilien" Med så lite tekst forsvinner nok ikke den manglende T like fort som den gjør midt i et DOL innlegg... skulle virkelig ønske noen kunne komme med et klistermerke tips, eller noe tilsvarende lurt hehe Bestill etiketter fra Markmaster http://www.markmaster.no/?partnerid=47776969640&gclid=CLeU4tqjgIkCFS5-MAod92l2VA Skriv hva du vil og klistre over fadesen. Hilsen 0 Siter
flisa Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Å herregud - og så DYRT? Inne på Japan Foto kostet 40 julekort omtrent 160,- Stakkars. Du kan kjøpe sånn printerpapir som er selvklebende - og lage etikettene selv - eller ringe de og forklare feilen., 0 Siter
amber sun Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jeg måtte lese flere ganger før jeg fant ut hvor feilen var, og jeg trodde som en annen her, at feilen var at du hadde skrevet "er det mulig" på slutten. *LOL* Kan du ikke bare føre på en t etter god da? Sikkert ingen som legger merke til det. Og gjør de det, tror de det er fotolabben som har gjort feilen. ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Dette kan du trygt sende av gårde, feilen er så liten at de fleste ikke vil se det en gang. Selv om det er ergelig så er det ingen krise. Du kan jo ta kontakt med dem og forsøke å rette det opp da. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jeg må innrømme at jeg leste flere ganger før jeg skjønte skriveleifen ;-) Tipper folk flest ikke legger merke til det! 0 Siter
Sc00by Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Å herregud - og så DYRT? Inne på Japan Foto kostet 40 julekort omtrent 160,- Stakkars. Du kan kjøpe sånn printerpapir som er selvklebende - og lage etikettene selv - eller ringe de og forklare feilen., Hehe... jeg bestilte en del store 13*19 cm til nærmeste familie, og ferdig frankerte konvolutter som jo selvfølgelig koster litt. Men kunne nok allikevel fått kortene billigere ja... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.