Gjest catiki21 Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Hvordan er den beste måten å lære linvistikk? Jeg skjønner ikke noe av det! Har EXF eksamen nå til onsdag! Gruer meg som bare det. Jeg må stå på den eksamenen! Har prøvd å løse oppgaver og lese, men får det ikke inn. Noen ekstra gode metoder der ute? 0 Siter
Zarine Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Beklager, har ingen gode metodar, eg syntes liksom... ahem... det var lett og gikk av seg sjølv. Men alle er vi ikkje like. Eg kan ikkje matematikk. Ønsker deg lykke til uansett! Ikkje stress, men prøv å halde hovudet kaldt, og gjer så godt du kan. 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Beklager, har ingen gode metodar, eg syntes liksom... ahem... det var lett og gikk av seg sjølv. Men alle er vi ikkje like. Eg kan ikkje matematikk. Ønsker deg lykke til uansett! Ikkje stress, men prøv å halde hovudet kaldt, og gjer så godt du kan. tusen takk. det var gode visdomsord som jeg kaller det. Skal prøve å holde hode kalt, men ikke lett når det er noe jeg må igjennom som ikke intreserer meg så mye! Skal begynne å lese til eksamen i morgen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.