Gå til innhold

FU: Hvor høy er du, hvilken størrelse i klær bruker du?

Anbefalte innlegg

Gjest Ja, det lurer man på :)
Skrevet

Og definerer du deg selv som normalvektig?

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• lalala1365380457

7

• ShitDiddelyDo

6

• laguna1365380434

5

• Mary Poppins

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Får svare selv da..

Er 161 cm og bruker størrelse 40 fra f.eks H&M. Litt store i livet, men ellers er de vel temmelig passende..

Definerer meg selv som tja..som moderat overvektig :)..!

Gjest pompell
Skrevet

165cm og 65 kg...

Bruker klær i medium eller 38/40

Normal? Jeg er normal i min kropp. Jeg fyller hele meg og jeg rekker akkurat ned...

Jooo....jeg er akkurat passe til meg selv =)

Skrevet

165cm og 65 kg...

Bruker klær i medium eller 38/40

Normal? Jeg er normal i min kropp. Jeg fyller hele meg og jeg rekker akkurat ned...

Jooo....jeg er akkurat passe til meg selv =)

Nydelig svart!

Ha en fin dag :)

lalala1365380457
Skrevet

173 høy, 64kg..bruker alt fra S til L, 36-40...Synes alle butikker opererer med forskjellige størrelser - til og med forskjellige størrelser i én butikk..

ser vel på meg selv som normalvektig, men skulle gjerne vært litt "strammere"

Skrevet

Jeg er 148 cm høy og veier ca 60 kg. Jeg definerer meg selv som lita og rund, uten at det ødelegger verken nattesøvnen eller appetitten min... :-)

Skrevet

Jeg er 148 cm høy og veier ca 60 kg. Jeg definerer meg selv som lita og rund, uten at det ødelegger verken nattesøvnen eller appetitten min... :-)

Elsker holdningen din! Folk som godtar og fremhever det beste i seg selv (på ALLE måter) er mye mer attraktive enn de tilsynelatende perfekte :)

Gjest villikke
Skrevet

Er 160 cm, 46 kg og bruker klær i størrelse 36 eller 38.

Alles normal.

Skrevet

156 cm

58 kg

str 38-40

Har akkurat tatt av 12 kg, så jeg er rimelig fornøyd med at jeg er innafor normalvekt igjen...

Skrevet

Elsker holdningen din! Folk som godtar og fremhever det beste i seg selv (på ALLE måter) er mye mer attraktive enn de tilsynelatende perfekte :)

Takk, takk!

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er en sånn 168-69 og bruker ca 34-36, og s og xs.

Jeg ser helt normalvektig ut.

Gjest pompell
Skrevet

Nydelig svart!

Ha en fin dag :)

Ha en fin og fornøyelig dag du også!

Skrevet

160/42. Str. xs, s, m.

normal-feit.

Hvis du er 160 cm og 42 kilo så er du ikke i nærheten av å være feit - du er ikke engang normalvektig, du er syltynn.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Bruker boksere størrelse L, t-skjorter størrelse xl, gensere størrelse xl og skjorter størrelse xl og xxl - litt avhengig av produsent men xl-skjortene til f.eks. JC kan jeg bare glemme. Bukser ... Hmmm, 34/34 eller 34/36 eller 36/34 (jeg vet det er en av de kombinasjonene).

Ellers er jeg 184 cm høy og rett over 90 kilo.

lalala1365380457
Skrevet

Bruker boksere størrelse L, t-skjorter størrelse xl, gensere størrelse xl og skjorter størrelse xl og xxl - litt avhengig av produsent men xl-skjortene til f.eks. JC kan jeg bare glemme. Bukser ... Hmmm, 34/34 eller 34/36 eller 36/34 (jeg vet det er en av de kombinasjonene).

Ellers er jeg 184 cm høy og rett over 90 kilo.

hahaha, så ikke at det var du som hadde skrevet dette til å begynne med, trodde det var en jente som brukte xl/xxl i gensre og 34/36 i bukser (som tilsvare xs)..."hvordanialledager" klang det i hodet mitt helt til jeg tittet videre og så det var snakk om en gutt ;)

Skrevet

Jeg er 1.64 og 67 kilo og er såvidt innenfor normalvekt. Ville nok trivdes bedre med noen kilo mindre.

Bruker fra s til xl for størrelsene varierer mye.

ShitDiddelyDo
Skrevet

hahaha, så ikke at det var du som hadde skrevet dette til å begynne med, trodde det var en jente som brukte xl/xxl i gensre og 34/36 i bukser (som tilsvare xs)..."hvordanialledager" klang det i hodet mitt helt til jeg tittet videre og så det var snakk om en gutt ;)

Hehe, xs i bukser og xxl i skjorter, ja. Det høres ut som en fin kombinasjon. :)

lalala1365380457
Skrevet

Hvis du er 160 cm og 42 kilo så er du ikke i nærheten av å være feit - du er ikke engang normalvektig, du er syltynn.

samme tenkte jeg =/

fuji1365380447
Skrevet

Jeg er 176 cm høy, veier 88 kg (etter fødsel - så jeg jobber med å gå ned), og bruker størrelse 44-46.

Litt overvektig, men glad i kroppen min likevel!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...