Gå til innhold

Svigermors truse ;)

Gjest anonym, for dette er litt småflaut ;)

Anbefalte innlegg

Gjest anonym, for dette er litt småflaut ;)
Skrevet

En gang vi var på ferie med svigermor i utlandet, måtte jeg låne en truse av henne etter vi hadde vært og bada en plass. Denne trusen glemte jeg å levere tilbake, men svigermor har mange truser, så hun husker ikke det engang.

Samboeren min glemte også dette ut. Han klager på at jeg alltid går i truser (fordi det er behagelig) og forlanger at jeg må gå med string innimellom.

Men så en dag... så var det noe uenighet mellom oss, vi småkrangla litt og jeg fikk ikke viljen min. Han ble sur og satte deg til å se på teve, og jeg gikk inn på badet, kledde av meg alle klærne og tok på svigermors truse. Så marsjerte jeg inn i stua og stillte meg foran tv i protest. Samboeren min lot som ingeting og så tvers gjennom meg.. helt til jeg fortalte at jeg hadde på svigermors truse. Jeg trenger ikke fortelle mer enn at han ble ganske forferdet og jeg fikk viljen min ;)

Dette har fungert så fint at jeg bruker å ta den på meg iblandt når jeg har lyst på noe :)

Gjest ikke signatur i dag
Skrevet

Tenk hva du kan få gjennomslag for, hvis du bruker hele garderoben hennes!

Skrevet

Jeg skjønte ikke poenget her jeg? Hvorfor vil du ikke være litt sexy for kjæresten? Prøv string, det er faktisk mye mer behagelig enn store truser. Slipper å ha en hel haug stoff inne i rompa som man får av truser, de sklir jo inn dit.

Er poenget her at du er like ille som svigermor? Er det noe å skryte av da?

Gjest pompell
Skrevet

"forlanger at jeg må gå med string innimellom. "

Dette likte jeg ikke!

Det er ingen som kan FORLANGE...de kan ønske...ja! Men aldri FORLANGE!

Skrevet

Ler så tårene triller her;o)

Takk for fornøyelig lesning. Jeg skal spørre svigermor om jeg kan få låne en truse jeg også;)

Skrevet

Jeg skjønte ikke poenget her jeg? Hvorfor vil du ikke være litt sexy for kjæresten? Prøv string, det er faktisk mye mer behagelig enn store truser. Slipper å ha en hel haug stoff inne i rompa som man får av truser, de sklir jo inn dit.

Er poenget her at du er like ille som svigermor? Er det noe å skryte av da?

Hva slags truser er det du bruker, egentlig, siden de havner inni rompa? Ingen av mine (helt vanlige, ikke string) truser sklir inn i rompa.

Gjest dolerine
Skrevet

Hva slags truser er det du bruker, egentlig, siden de havner inni rompa? Ingen av mine (helt vanlige, ikke string) truser sklir inn i rompa.

Jeg liker mine "vanlige" hvite truser best, jeg. Det er de andre som går inn i rompa...;-)

Skrevet

ROFLMAO !!!

STAKKARS MANN!!!! For et traume, å sjå dama gå rundt i trusa til mora si. Eg ler meg ihel.

(Min mann syns forresten eg er sexy i mine heilt vanlege, tantete Sloggi. Kva er det for ein tass som "forlanger" at du skal bruke g-streng...)

Skrevet

Tror heller det er fasongen på rompa som er avgjørende, jeg har lita og nett rompe, og da er det lite for trusa å henge på. Har man stor rompe henger sikkert trusa på den også.

Nå bruker jeg selvsagt kun string da, traumer fra andre typer truser...

Skrevet

Hehe, kreativt. Håper bare ikke bildet av deg i svigermors truse setter seg i bahodet hans og begynner å dukke opp på _svært_ ugunstige tidspunkt...;-)

Gjest pappmarsje
Skrevet

Jeg skulle hatt mange millioner for i det hele tatt ta på meg svigermors truse. Æsj, noe så motbydelig. Det går faktisk fint an å gå uten truse bittelitt. Du hadde vel skjørt eller bukse på deg?

Skrevet

ROFLMAO !!!

STAKKARS MANN!!!! For et traume, å sjå dama gå rundt i trusa til mora si. Eg ler meg ihel.

(Min mann syns forresten eg er sexy i mine heilt vanlege, tantete Sloggi. Kva er det for ein tass som "forlanger" at du skal bruke g-streng...)

Hvilken skade gjør det å sexe seg opp en gang i blandt, men litt snasent undertøy?? Alle menn elsker det, de sikler jo på andre damer med sånt rundt omkring. Hvorfor ikke la ham sikle litt på deg istedenfor?

Vil ikke du også at han skal være sexy for deg? Eller er det helt ok at han dasser rundt i stygge, slitte gamle klær og undertøy?

Skrevet

Hvilken skade gjør det å sexe seg opp en gang i blandt, men litt snasent undertøy?? Alle menn elsker det, de sikler jo på andre damer med sånt rundt omkring. Hvorfor ikke la ham sikle litt på deg istedenfor?

Vil ikke du også at han skal være sexy for deg? Eller er det helt ok at han dasser rundt i stygge, slitte gamle klær og undertøy?

Misforstå meg rett, eg syns det er fint med blonder og greier, men eg har jo ingenting imot at han syns eg er lekker uansett, og ikkje *treng* å kle meg opp for at han skal syns eg er fin og ha lyst på ein bit ;-)

Nei, det er ikkje allting han er så sexy i, men om han hadde stilt opp i... hmmm.. sånn derre leopardmønstra sateng-gstreng eller kva det no er som er ansett for sexy, så hadde eg sikkert dånt - eller flirt brokk på meg. Det ville vore heilt malplassert på *min* gubbe.

Vi er ikkje alle støpt i same form, veit du.

Skrevet

Misforstå meg rett, eg syns det er fint med blonder og greier, men eg har jo ingenting imot at han syns eg er lekker uansett, og ikkje *treng* å kle meg opp for at han skal syns eg er fin og ha lyst på ein bit ;-)

Nei, det er ikkje allting han er så sexy i, men om han hadde stilt opp i... hmmm.. sånn derre leopardmønstra sateng-gstreng eller kva det no er som er ansett for sexy, så hadde eg sikkert dånt - eller flirt brokk på meg. Det ville vore heilt malplassert på *min* gubbe.

Vi er ikkje alle støpt i same form, veit du.

Du tror vel ikke på det innerst inne at du er så sexy du kan bli, eller så sexy som damene han ser på med sexy undertøy i bestemortruser?

Han er bare av den typen som er så høflig at han later som han synes du er fin uansett.

Min synes jo også at jeg er fin samme hva, men jeg vet jo at han blir spinnvill og elsker at man kler seg sexy. Det er jo helt logisk det. Og jeg elsker at han også gjør seg fin for meg.

Skrevet

Du høres litt bortskjemt ut.

Men jeg hadde ikke orket mer sex med deg da tror jeg....urk..

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du høres litt bortskjemt ut.

Men jeg hadde ikke orket mer sex med deg da tror jeg....urk..

Du ser henne for deg i din mors truser, forstår jeg ;)

Men jeg er enig, jeg tror at jeg hadde sett på det som skikkelig turnoff både å låne svigermors truser og å se min mann i min fars truser...

Bare tanken på å låne hennes truser blir fullstendig gal, da går jeg heller truseløs!

Skrevet

Tror heller det er fasongen på rompa som er avgjørende, jeg har lita og nett rompe, og da er det lite for trusa å henge på. Har man stor rompe henger sikkert trusa på den også.

Nå bruker jeg selvsagt kun string da, traumer fra andre typer truser...

Tja, rompa mi er ikke av de største den heller. Tror heller det har noe med å kjøpe truser som er passe i størrelsen. Kjøper du for store truser er det klart de sklir, og blir de for små sklir de vel inn da også.

Selv foretrekker jeg å ikke ha en stoffremse i ræva, og skyr dermed stringtruser som pesten.

Skrevet

Tja, rompa mi er ikke av de største den heller. Tror heller det har noe med å kjøpe truser som er passe i størrelsen. Kjøper du for store truser er det klart de sklir, og blir de for små sklir de vel inn da også.

Selv foretrekker jeg å ikke ha en stoffremse i ræva, og skyr dermed stringtruser som pesten.

Stoffremsen på string ligger ikke inni i rævva da, men over. Ikke noe gnaging eller ubehageligheter der. Har du prøvd?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...