Gjest baderingen Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 det er nå gått 14 dager siden operasjonen, og det skal skiftes teip. skal jeg gjøre dette selv? 0 Siter
Gjest baderingen Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Og skal jeg eventuelt vaske noe før jeg tar på teipen igjen? For det er jo litt tørket blod på arrene.. 0 Siter
Gjest mitt forslag Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Og skal jeg eventuelt vaske noe før jeg tar på teipen igjen? For det er jo litt tørket blod på arrene.. Du kan vaske med sterilt saltvann som du får på apoteket. Spør også om å få tuptere til å vaske med. Men jeg vet ikke om det er du eller lege som skal gjøre dette; ring og spør. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 jeg gjorde dette selv. Kjøp inn sånn steril ting som baderingen sier og vask forsiktig med sterilt saltvann. Pass på å ha helt rene hender, en helt ren og ny tape. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Jeg skiftet for mamma, hun så ikke ordentlig selv. Tok av teipen, vasket med bomull/pyrisept og lot det tørke skikkelig, før jeg satt på ny teip. Pass på å ha rene hender! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.