Gjest catiki21 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Billig og sunn middag! Hva er det som både er billig og sunn mat? Trenger råd. Er student. Trenger å spare alle pengene jeg kan framover, men samtidig må jeg ha meg mat. Og den må også være sunn. Er det noen dolere der ute som vet det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aida75 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Villris er sunt og mettende, og bruk mest mulig rent kjøtt. Kjøp ferdig salatkylling,den er ferdigrensket og litt billigere enn kyllingfileter. Pølser er usunt, men bruk gjerne kalkun og kyllingpølser. Grov pasta - fullgrain er ikke så mye dyrere enn vanlig pasta og mye sunnere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest catiki21 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Villris er sunt og mettende, og bruk mest mulig rent kjøtt. Kjøp ferdig salatkylling,den er ferdigrensket og litt billigere enn kyllingfileter. Pølser er usunt, men bruk gjerne kalkun og kyllingpølser. Grov pasta - fullgrain er ikke så mye dyrere enn vanlig pasta og mye sunnere. tusen takk for tipsene:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg måtte ha noe enkelt i går. Kjøpte en poste lapskausblanding på Kiwi. Mener jeg betalte 11 kroner. Tok i to poteter i biter + en løk + kyllingfilet + krydder. Middag til to voksne og et barn, og masse rester igjen til i dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baremei Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Noen tips: -Bønner, linser og erter er billige, proteinrike og kan brukes i stedet for kjøtt. (Hva med f.eks. vegetarisk chili sin(con) carne, med kikerter og kidneybønner?) -Egg (omelett, speilegg eller kokt egg på brød, pannekaker) -Poteter og rotfrukter, kål og løk (Grønnsaksgryte, lapskaus eller rotfruktsgrateng?) -Havre/risgrøt(lagd på lett-eller skummet melk) -Hermetisk tunfisk (prøv å varm den i gryte sammen med hermetiske, hakkede tomater og frosne grønnsaker, krydre med oregano/basilikum og server med pasta til. Nam!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest catiki21 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Noen tips: -Bønner, linser og erter er billige, proteinrike og kan brukes i stedet for kjøtt. (Hva med f.eks. vegetarisk chili sin(con) carne, med kikerter og kidneybønner?) -Egg (omelett, speilegg eller kokt egg på brød, pannekaker) -Poteter og rotfrukter, kål og løk (Grønnsaksgryte, lapskaus eller rotfruktsgrateng?) -Havre/risgrøt(lagd på lett-eller skummet melk) -Hermetisk tunfisk (prøv å varm den i gryte sammen med hermetiske, hakkede tomater og frosne grønnsaker, krydre med oregano/basilikum og server med pasta til. Nam!) tusen takk for gode forslag til mat! Godt å få forskjellige forslag;)! Tusen takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baremei Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 tusen takk for gode forslag til mat! Godt å få forskjellige forslag;)! Tusen takk! Ingen årsak:) Håper du fikk noen idéer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pirko Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Fiskeboller er billig. En boks koster vel 7 kr og den har du 2 dager hvis du er alene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest catiki21 Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Fiskeboller er billig. En boks koster vel 7 kr og den har du 2 dager hvis du er alene. Takk for svaret! Jeg har nå funnet ut hva jeg liker og er billig. Fiskepudding og grønsakspose. Det holder lenge og er godt. Er ikke begeistret for fiskeboller. Det er nesten samme som fiskepudding, men ikke helt. Tusen takk for ditt svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.