Gå til innhold

Tool vs. A Perfect Circle

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature
Skrevet

Er det samme vokalist i de bandene?

Er det for øvrig andre felles bandmedlemmer?

nøffgakkmøbææ
Skrevet

ja og nei.

hvis du skal velge det beste av begge to, tar du ænima med tool og det første skiva til perfect circle.

Skrevet

ja og nei.

hvis du skal velge det beste av begge to, tar du ænima med tool og det første skiva til perfect circle.

Eh..Det var ikke skivene jeg spurte om..

nøffgakkmøbææ
Skrevet

Eh..Det var ikke skivene jeg spurte om..

eh hæ spurte ikke du om det var samme vokalist og om det var andre felles bandmedlemmer?

og da sa jeg ja, det var det, og nei, det er ikke flere felles. og så var jeg snill og fortalte deg hvilke skiver du skulle bruke penger på:=)

Skrevet

eh hæ spurte ikke du om det var samme vokalist og om det var andre felles bandmedlemmer?

og da sa jeg ja, det var det, og nei, det er ikke flere felles. og så var jeg snill og fortalte deg hvilke skiver du skulle bruke penger på:=)

Ok..:) Jeg har hørt alle platene (minus en tror jeg) av A Perfect Circle. Har bestilt alle minus den jeg ikke har hørt. Den hvite liker jeg best (den med den gule larven og ansiktet på forsiden). Har kjøpt siste albumet med Tool.

nøffgakkmøbææ
Skrevet

Ok..:) Jeg har hørt alle platene (minus en tror jeg) av A Perfect Circle. Har bestilt alle minus den jeg ikke har hørt. Den hvite liker jeg best (den med den gule larven og ansiktet på forsiden). Har kjøpt siste albumet med Tool.

tool er best i veeeeerden:=) jeg er verdens største fan. iallefall norges.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...