yellow Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Folk skal jo ønske seg alt mulig rart dah,..... Noen som vet hvor man får tak i dette? Har det ikke på XXL eller G - sport... *usk* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Du trenger da ikke kjøpe alt samboeren din ønsker seg til jul. Kjøp en helt ordniær rokkering til ham. Den funker like bra den! 0 Siter
Gemini Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Sjekk om kanskje det finnes i Grete Roede sin nettbutikk. http://www.greteroede.no 0 Siter
yellow Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Du trenger da ikke kjøpe alt samboeren din ønsker seg til jul. Kjøp en helt ordniær rokkering til ham. Den funker like bra den! Du kjenner jo meg...vil jo at alle skal bli fornøyde..*s* ...og for et syn....*ler* 0 Siter
yellow Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Sjekk om kanskje det finnes i Grete Roede sin nettbutikk. http://www.greteroede.no Takk..:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Du kjenner jo meg...vil jo at alle skal bli fornøyde..*s* ...og for et syn....*ler* Jeg kan kjøpe med meg en fra Thailand. Jeg er helt sikker på at de selger rokkeringer i alle fasonger der borte. 0 Siter
yellow Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Jeg kan kjøpe med meg en fra Thailand. Jeg er helt sikker på at de selger rokkeringer i alle fasonger der borte. Du atte.......jeg ønsker mg IKKE rokkering fra thailand dah....ikke det at jeg tror det er noe feil med de ass.....mene rokkering???? skal jeg med det a??? mmm...ønsker meg noe annet...::-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Du atte.......jeg ønsker mg IKKE rokkering fra thailand dah....ikke det at jeg tror det er noe feil med de ass.....mene rokkering???? skal jeg med det a??? mmm...ønsker meg noe annet...::-) Siden rokkering åpenbart ikke er bra nok får jeg finne noe annet. Men da forventer jeg faen meg noe i retur! 0 Siter
yellow Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Siden rokkering åpenbart ikke er bra nok får jeg finne noe annet. Men da forventer jeg faen meg noe i retur! Hvor ble det av "det viktigste er ikke å få, men å gi" frasen a?? :-) Men du skal få......mmm....noe som står i forhold tl hva jeg får....:-p 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Hvor ble det av "det viktigste er ikke å få, men å gi" frasen a?? :-) Men du skal få......mmm....noe som står i forhold tl hva jeg får....:-p Tja. Sheba sier at jeg må spise gresshoppene der nede, så jeg kan ta med noen sånne til deg. Neida. Det skal bli så bra så. Og uansett: Det viktige er jo ikke å gi, men å få. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Apoteket? I alle fall har de sammenleggbare rockeringer på det lokale Vitusapoteket her jeg bor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.