Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Hva er de(n) fineste julesangen du vet? Jeg elsker O Helga Natt, Deilig er jorden og Fairytale of New York. 0 Siter
amber sun Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 "En stjerne skinner inatt". får frysninger når jeg hører den. :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Den eneste fine julesangen er Oh, Holy Night. Jeg foretrekker versjonen med Cartman. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 "En stjerne skinner inatt". får frysninger når jeg hører den. :-) Vet du at den sangen ble skrevet på 17. mai? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Den eneste fine julesangen er Oh, Holy Night. Jeg foretrekker versjonen med Cartman. Ja ja, det visste vi fra før. 0 Siter
sweetness Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 ja, Deilig er jorden og O' Helga Natt er også av mine favoritter.I tillegg liker jeg svært godt Det lyser i stille grender.. Åh...nå kom jeg litt i julestemning, gitt...=) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Ja ja, det visste vi fra før. Men det er en veldig fin julesang, og Cartman synger den med sjarm. Jeg er faktisk seriøs nå! 0 Siter
amber sun Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Vet du at den sangen ble skrevet på 17. mai? Øh, nei. det visste jeg ikke. Men den er fin forde. ;-P 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 ja, Deilig er jorden og O' Helga Natt er også av mine favoritter.I tillegg liker jeg svært godt Det lyser i stille grender.. Åh...nå kom jeg litt i julestemning, gitt...=) Ja, Det lyser i stille grender er nydelig. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Men det er en veldig fin julesang, og Cartman synger den med sjarm. Jeg er faktisk seriøs nå! Sjarm, ja, kanskje... Spesielt når cattle prod'en setter inn. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Øh, nei. det visste jeg ikke. Men den er fin forde. ;-P Jada. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Strålande Jul sunget av The Real Group! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Strålande Jul sunget av The Real Group! Den har jeg faktisk ikke hørt om. 0 Siter
flisa Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 "Rockin' Around The Christmas Tree" -videoen med Mel og Kim. Du kan se den her: http://www.youtube.com/watch?v=lDazjAyL-jA Da blir jeg i skikkelig julestemning. 0 Siter
Gyda Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 1 Det lyser i stille grender 2 Deilig er jorden 3 O helga natt 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Det lyser i stille grender og Romjulsdrøm. Og Deilig er jorden selv om det egentlig ikke er en julesang. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 "Rockin' Around The Christmas Tree" -videoen med Mel og Kim. Du kan se den her: http://www.youtube.com/watch?v=lDazjAyL-jA Da blir jeg i skikkelig julestemning. Å jaaa! Den er fin å rocke til på julaftens formiddag. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Det lyser i stille grender og Romjulsdrøm. Og Deilig er jorden selv om det egentlig ikke er en julesang. Er det bare en "vanlig" salme? 0 Siter
flisa Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Å jaaa! Den er fin å rocke til på julaftens formiddag. Ja, - mens surkållukta brer seg og man spiser alle Dajm-Twistene i smug 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.