tut og kjør Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Bing Crosby/David Bowie medThe little drummerboy ++ også Far hold deg edru juleaften av......ukjent for meg 0 Siter
Gjest The one and only Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 alle disneys julesanger! setter jeg den på glir jeg så fint inn i julestemmningen:) 0 Siter
Gjest haifa Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Deilig er jorden. That's the one and only for meg :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Deilig er jorden og julekveldsvisa sunget av oslo gospel kor. Nydelige! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Har nylig hatt julekonsert vi også, så det svirrer en del julesanger oppi hodet mitt, kan du si! Neste uke er vår uke. Det tar så fryktelig mye tid og er egentlig altfor krevende sånn rett før jul. Men jeg vil jo aldri unnvære det 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Kimer i klokker Deilig er jorden The Twelwe Days of Christmas 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Neste uke er vår uke. Det tar så fryktelig mye tid og er egentlig altfor krevende sånn rett før jul. Men jeg vil jo aldri unnvære det Vi skal synge på sykehjemmet neste uke, og den 17. skal vi ha to konserter på rappen. En kirkekonsert, og en sammen med Brazz Broz. Det går slag i slag, kan du si! 0 Siter
fugazi Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Forresten, Fairytale of New York slår En stjerne skinner i natt. Ikke bare slår, den gruser 0 Siter
Gjest batteri Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 En stjerne skinner i natt!! Den er nyyyyydelig!!!! 0 Siter
filiokus81 Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 O helga natt! Ingen over, ingen ved siden ) 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 O helga natt! Ingen over, ingen ved siden ) Tiltredes:o) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Vi skal synge på sykehjemmet neste uke, og den 17. skal vi ha to konserter på rappen. En kirkekonsert, og en sammen med Brazz Broz. Det går slag i slag, kan du si! Høres gøy ut 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Høres gøy ut Håper det blir det! Fikk sangene vi skal synge med BB for to dager siden, så det blir litt av en sprengøving før den 17.! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Håper det blir det! Fikk sangene vi skal synge med BB for to dager siden, så det blir litt av en sprengøving før den 17.! Kult med en utfordring. Vi fikk fri fra prøven vår på søndg kveld, så da braker det løs på mandagen. Og generalprøven på onsdag er gjort om til ekstrakonsert, for det var solgt så masse billetter 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Kult med en utfordring. Vi fikk fri fra prøven vår på søndg kveld, så da braker det løs på mandagen. Og generalprøven på onsdag er gjort om til ekstrakonsert, for det var solgt så masse billetter Det var fullt hus på konserten vår også, synd vi bare har en! 0 Siter
sheba Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 det må bli: en krybbe var vuggen, en stjerne skinner i natt og julekveldsvisa:-) de to første skal jeg synge sammen med dattera mi på en julekonsert til søndag, gleder meg:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.