Gå til innhold

Den fineste julesangen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bing Crosby/David Bowie medThe little drummerboy ++

også

Far hold deg edru juleaften av......ukjent for meg :)

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

4

• amber sun

3

• fuji1365380447

3

• ShitDiddelyDo

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest The one and only
Skrevet

alle disneys julesanger!

setter jeg den på glir jeg så fint inn i julestemmningen:)

Skrevet

Deilig er jorden og julekveldsvisa sunget av oslo gospel kor. Nydelige!

Skrevet

Har nylig hatt julekonsert vi også, så det svirrer en del julesanger oppi hodet mitt, kan du si! :)

Neste uke er vår uke. Det tar så fryktelig mye tid og er egentlig altfor krevende sånn rett før jul. Men jeg vil jo aldri unnvære det ;)

Skrevet

Kimer i klokker

Deilig er jorden

The Twelwe Days of Christmas

Gjest Princess Peach
Skrevet

Neste uke er vår uke. Det tar så fryktelig mye tid og er egentlig altfor krevende sånn rett før jul. Men jeg vil jo aldri unnvære det ;)

Vi skal synge på sykehjemmet neste uke, og den 17. skal vi ha to konserter på rappen. En kirkekonsert, og en sammen med Brazz Broz. Det går slag i slag, kan du si! :)

Skrevet

Forresten, Fairytale of New York slår En stjerne skinner i natt.

Ikke bare slår, den gruser :)

Gjest batteri
Skrevet

En stjerne skinner i natt!! Den er nyyyyydelig!!!!

Skrevet

O helga natt! Ingen over, ingen ved siden :o)

Tiltredes:o)

Skrevet

Vi skal synge på sykehjemmet neste uke, og den 17. skal vi ha to konserter på rappen. En kirkekonsert, og en sammen med Brazz Broz. Det går slag i slag, kan du si! :)

Høres gøy ut :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Høres gøy ut :)

Håper det blir det! Fikk sangene vi skal synge med BB for to dager siden, så det blir litt av en sprengøving før den 17.!

Skrevet

Håper det blir det! Fikk sangene vi skal synge med BB for to dager siden, så det blir litt av en sprengøving før den 17.!

Kult med en utfordring. ;) Vi fikk fri fra prøven vår på søndg kveld, så da braker det løs på mandagen. Og generalprøven på onsdag er gjort om til ekstrakonsert, for det var solgt så masse billetter :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kult med en utfordring. ;) Vi fikk fri fra prøven vår på søndg kveld, så da braker det løs på mandagen. Og generalprøven på onsdag er gjort om til ekstrakonsert, for det var solgt så masse billetter :)

Det var fullt hus på konserten vår også, synd vi bare har en! :)

Skrevet

det må bli: en krybbe var vuggen, en stjerne skinner i natt og julekveldsvisa:-)

de to første skal jeg synge sammen med dattera mi på en julekonsert til søndag, gleder meg:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...